Followers

Thursday, December 9, 2010

Balik Kenduri

Sabtu lepas 4 Dis 2010 bermulanya perjalanan berangkat ke Narathiwat sempena sedaraku (Sofia) nikah. Buat kecik2 je sesapa yang x dijemput jgn kecik ati yeee... namun pada Sabtu lepas juga sedaraku di Penang ni tunang. Maaf ye kami terpaksa pulang ke sana juga sbb mak teh murni mmg menharap sgt mak lang balik awal untuk bantu apa2 yang patut maklumla mereka bedua ja perempuan ayah sofia plk dah x sebumbung. Ayah Ngah plk mudah semput sbb ada asma so x blh nk buat keja berat2. Harap u all paham yee... Insyaallah kenduri nanti kami ada d sini. Ape2 pun congrast to Laili.

Pasport Hubby, Aku, Aqeel & Tok

Bersiap sedia nk masuk Golok neh! kami masuk melalu Rantau Panjang... x sempat nk shopping sbb dah sampai lewat dah huhuhuh .... poket suar tgh ketat neh!...
Gambar curi neh! alamak pakcik askar tgk plk dah seb baik dia x tanya aku tp dok mengumpat ngan tokei yg dok duduk tuh! ingat aku x tauuuu yang dok sebut Malay2 tu ape kehea yg lain hareeemmm x paham lalalala... tu tudung ala2 ijau & kelabu tu my mom & mak teh dok tgh borong bahan2 utk masak kenduri nanti aku just ushar2 jek buat ala2 bz memilih barang konon aku lak yg nk masak alih2 bersantai jek di ruang tamu sambil jadi makcik gurd utk Mr Aqeel.
Mr Aqeel sedang bermanja2 ngan tok nek die dah pangkat cicit neh!
Hantaran yang agak berserabai Opssttt!!! terlebih sudah.... tapi kreatif beb... aku pun x reti nk tiru buat blk hantaran tu...
Jemput makan semua tapi sori kuih jemput2 tarak  jual di sini ye puan2 makcik2...

Huisshh!!! sapa la yang kedaqah sampai licin tuuu.... jawapannya hakuuuuu!!!!! selamat membela perut ye Pn. Eqen



C kreatif kan....


Tuka duit punya la banyak konon nk shopping.... sana ari2 ujan bila blk plk ikut hatnyai kuar ikut Bukit Kayu itam x sempat nk shopping sbb petang tu gak hubby kena masuk opis... pagi tu mmg terkejar2 nk blk Penang huwaaaaa...!!!!


Tudung pengantin hasil tangan aku.... emmm mcm teror jek aku ni... seb baik menjadi ala V gitu... almaklumla aku ni bukan mcm dulu masa zaman anak dara lagi... dulu boleh la ilmu penuh di dada nk wat ala2 ape pun blh... wah! takaburnya.... anak sapa lah ni.... sekarang semua tu sudah lenyap entah ilang ke mana wahai ilmu2 sekalian myb aku dah malas kot ke x sempat nk godek2 emmmm tepuk dada tanya selera...

Sedang mententeramkan Aqeel yg sedang bermaharajalela membuaskan dirinya




Aqeel d buli

2 beranak ni mcm adik beradik.. bila duduk sekali dgn depa ni aku plk dah mcm mak depa huh so sad...

Anak ummie yang hensem....

2 comments:

PynGees said...

salam kenal...

eqen, actually saya dh lama ikuti blog nie tp just baca n3 tp x smpt nk comment...suka nengok si aqeel sbb bila nengok dia t'ingat anak saya si Qhaleef...:D

msti sronok kn dpt blk kg...wlupun budaya mngkn b'beza tp kita ttp 1 M'sia..

Astika: said...

Salam kenal kembali :-)...

Owh ye ke!!! thanks yaaa kerna sudi menyingah ke blog saye...

Aa mmg seronok bukan senang nk dapat blk ke sana kena lak kalo bom meletup sana sini lagi la kami susah nk blk sana....

get this widget here

Adik Emron

Lilypie Breastfeeding tickers

Ezqel

Lilypie Fourth Birthday tickers

Emron

Lilypie Second Birthday tickers