Followers

Monday, December 20, 2010

Rumahku ~ 80% siap

Bila rumah dah dekat nk siap pening lain plk yg datang... nak tambah itu ini. Ganti itu ini. Nk tema kalor apa. Design mcm mana. Budget lagi. Arrghh!!!
Kalo ikutkan hati aku yg perasan banyak duit ni kan ingat nk jual semua perabut setahun jagung yang ada d rumah sekarang ni kpd sesapa yg berminat SALE RUNTUH beb! then bila pindah t aku nk beli semua perabut yg baru kellasss gitu... sbb perabut sekarang ni caca merba rasa mcm lari jek konsep. Erkk!! tapi aku nk wat consep ape ek... aku berkenan  warna putih + dark coklat @ cream + dark  coklat emmmmn putih + merah pun kenan... tapi semua tu duit maaa nk buat grill lagi kabinet dapur lagi owning lg pecah dapur nk tambah kasi luas lagi plaster silling lg bla bla bla... huh! pikir2 blk aku transfer je lah perabut yg ada skrg d umh aku ni ke sana... pakai yg ada dulu sambil menyimpan duit... ngeh ngeh ngeh... lagi pun anak masih kacik & insyaallah akan menjadi anak-anak plk kan sure la x blh nk wat elok2 lagi kang ada yg pecah ada yang nk koyak rabak & ada yg nk kena conteng sana sini... untuk selamatkan keadaan aku pakai je apa yg ada dulu kan. kalo ruang tamu kosong lagi bagus leh Aqeel main bola sepak ngan ayahnye kan kan...

Rumah kami...



Hall

bahagian dapur kering & basah, toilet & 2 bilik


Master badroom

Master badroom

Master badroom

Haaaa!!! ini no rumah kami... tapi nama jalan x tau lagi..

bakal rumah jiran2 ku

Tiang lampu sebelah kiri tu betul2 depan rumah baru terang sikit mlm2. Sini jalan mati so jalan x sibuk. Depan rumah nanti akan didirikan surau, tadika & taman permainan.



                           MULAII HARI INI & SAAT INI AKU START BERJIMAT CERMAT K!!!...
tiada lagi baju2 indon tapiiii taun depan aku nk shopping ke Singapore + bandung ok ngheee....

No comments:

get this widget here

Adik Emron

Lilypie Breastfeeding tickers

Ezqel

Lilypie Fourth Birthday tickers

Emron

Lilypie Second Birthday tickers