Followers

Monday, December 20, 2010

haiwanku mati

Aku bela binatang??? wah! mcm x caye plk. Aku ni scpicess geli pada binatang... eeeeee..tp semut & nyamok aku x geli. yg aku x geli... cicak & ular. Jgn sesapa memandai lempar kat aku binatang tersebut termasuk kucing k jgn kata aku x bagi amaran huh! aku leh jadi sawan khirzir tau huwaaaaaaaaa geli geli geli..... apa yg aku nk cite kat sini my boy telah menamatkan riwayah binatang peliharaan aku tapi secara tidak sengaja.... aku ada bela ketam, udang & kura setiap hari binatang ini sentiasa tergedik2 di depan komputer aku membuatkan aku terhibur setiap hari....

-


-


-


-


-


-


-

-
C chumelkan binatang2 ini

nasib baik udang masih elok.leh teman aku hari2 di opis...
huhuhuhu.....

Muka jlouse kepada haiwan2 tersebut so dia berjaya musnah 2/3 daripada haiwan itew.

No comments:

get this widget here

Adik Emron

Lilypie Breastfeeding tickers

Ezqel

Lilypie Fourth Birthday tickers

Emron

Lilypie Second Birthday tickers