Followers

Wednesday, December 29, 2010

Rakan kongsi...

Shopping online baju MUSLIMAH??? oh tidak!!! aku sudah insaf ok!! wahai mamu Google & apek Yahoo tlg jangan buat aku meleleh air liur... aku x mo tgk dah web2 blog2 & ape ke jadah seangkatan dgnnye... STOPPP!!! aku nk simpan duit niiiii!!!! (itu kata hati tp kata jantung aku lain cerita plk).... sblm ni aku mmg bermaharajalela besama rakan kongsi aku yang telah diiktiraf sbg akauntan tidak bergaji.. ni namanya akauntan sukarelawati kan kan kan.... sudah berpuluh pasang kami import pakaian dari negara seberang... sampai pakcik ngan makcik bank rakyat dah kenai dah muka kami cuma nenek ngan tokwan je x dak lagi kalo ada mereka pun turut serta. Aku telah melakukan aktiviti hasut menghasut cucuk mencucuk mcm kejam je aku ni nk suruh depa perabih duit jugak yeeeehaaaaa!!! lalalalal!!!!

tadaaaaaaa!!!! inilah rakan kongsi aku!! namanya seperti tertera di atas ok... aku malas nk menaip sayang betoi ngan lemak2 di jariku ini... awat aku tgk seperti kakak ngan adik niiii! ok find!!! aku dlm proses nk kurus k!!

Sepanjang kami melakukan aktiviti jual beli online dari negara seberang byk kenangan manis pahit yg kami tempuhi kan kan Sha kan.... kenangan yg x blh aku lupa ketika barang kami kena tahan ngan kastam di bagan... dah la tu kena tunggu stgh jam plk tu yg paling bes time tu aku pakai baju yg agak glamour gitew sementara nk perabihkan stgh jam kami p makan kat gerai tepi jln tu... rasa mcm artis masuk kg plk... hahaha khaktuuiiiiii..... sengih2 ibu kambing aku jadinya bila dipandang org (padahal syok sendiri). Mcm2 lagi lah kan kan Sha kan... pengalaman berharga tuuuu... Ok bln Jun tahun depan aku akan terus shopping mega di sana... t u all blh beli kat aku k.


Model2 sendirian berhad seperti di atas ini alah antara jubah yang kami beli cantik kan kan kan... sasaran utama kami adalah Jubah tp di indonesia kate Gamis ape2 lah janji aku paham.... baju di sana lawa beb! tapi yang x tahannye penghantaranye mahal sawan..... !! sayang plk duit tp dah beribu dah selamat di transfer. Di sini x cantik baju2 muslimah kalo ada pun x sempat aku nk sapu huh!

Ni adalah antara web/blog yang sering aku kunjung:
http://lowpricebranded-shop.blogspot.com/
http://koleksibunda.blogspot.com/
http://www.tuneeca.com/shop/category/29/Workaholic+Chic.html
http://rumahmadani.com/bajuanak/
http://www.sikclothing43.blogspot.com/

Ape2 pun pesanan untuk diri sendiri "Shopping berpada-pada ye Pn. Eqen.... jangan boros sangat"...
Okkkkkkkkkkk!!!!!!!!!!!! nasib baik lah aku dapat suami yang sungguh berjimat cermat boleh balance blk akaun yeeeeeaaahhh!!!!

No comments:

get this widget here

Adik Emron

Lilypie Breastfeeding tickers

Ezqel

Lilypie Fourth Birthday tickers

Emron

Lilypie Second Birthday tickers