Followers

Thursday, December 23, 2010

Aku sekuntum BUNGA



Aku adalah sekuntum BUNGA...
bukan bunga taik ayam @ bunga cinta lestari!! tapi bunga melur yang kembang mekar mengaharum di rumah no 18-1-6. huh! memag kembang pun terutama 'bumper' & pipi aku ni yg dah mcm apam kukus. Ah! abaikan bende itu aku nk story yg indah2 aje ni.... Aku termenung jauh merindui 2 kumbang ku itu, dimanakkah mereka kini (padahal laki dok sebelah jek bw keta). Termenung jauh sambil menikmati pemandangan air longkang yang besar sebelah Carefour itew. Apakah niat aku mengambil gambar sebegini??? imej baru?? yaaaaa itulah sebenarnya niat di hati yeeehaaa.... sebenarnya aku nk tayang bunga di kepala ni jaaaa teringin tegk org pakai aku pun nk pakai gak nk nampak chantek mcm mereka lalalalala.... tp sblm tu kena bermadah berhelah dulu k baru ada "i feel good tra na na na na na"..........

No comments:

get this widget here

Adik Emron

Lilypie Breastfeeding tickers

Ezqel

Lilypie Fourth Birthday tickers

Emron

Lilypie Second Birthday tickers