Followers

Friday, December 17, 2010

Aku jadi MODEL

Jangan dengki kengkawan.... aku sebenarnya dah jadi model muslimah (tgk tu ada yg dah jebik mulut). Aku pun x sangka sebenarnya gambar aku telah terpangpang di majalah luar negara. saja seronok2 mencuba... ye la kan body pun x dak mantap dah mcm dulu pingang dulu 26cm je sekarang dah tut* hohoho mana mungkin aku hebahkan di sini t keaiban aku terserlah k... Sungguh terharu aku ada org offer aku jadi model pakaian mereka.. Aper???? x percaye???? SAPA SURUH HANG PERCAYA?? AKU X SURUH PUN??? hahahaha kan dah kena amboi pekat betoi loghat utaqa naaa.... ok ok aku x mo buang masa u all nk tgk gambar aku jadi model baju muslimah... BUKTIKAN!!! nape ni.... x layak ka aku jadi model (mmg x layak pun). Yela yelaaaa tgk la gambar aku kat bawah ni.....



-

-

-


-

-

-

-

-

-

-
mane???

-

-


-

-

-

-

-

-

-

-

-

sat sat aku tgh cari niiiiiiiiiiiii

-


-

-


-

-


-

-

-

-


-

-
TAAAADAAAAAAAAAA!!!!!!

C kan aku dah kata
alaaaa bagi la peluang aku nk merasa....
gambar  tempek pun jadi laaaa
huwaaaa wawawaawa...........
lalalalalalalalala~~~~



Sebenarnya aku nk ucap thanks kepada sahabatku Sha yang sanggup jual baju ni kat aku... seb baik aku x beli lagi. Lawa gile beb! aku mmg dah berkenan lama dah baju ni. Made in Indonesia k.. dalam sebulan dua ni kami berdua mmg hantu shooping online dari Indon... dah seribu lebih aku berjaya leburkan my fulusss... Opppttsss... harap ayah aqeel x baca ye blog ini ngheeee...


No comments:

get this widget here

Adik Emron

Lilypie Breastfeeding tickers

Ezqel

Lilypie Fourth Birthday tickers

Emron

Lilypie Second Birthday tickers