Followers

Thursday, December 9, 2010

i-City

Orang nk pergi aku pun nk pergi nampak cantik jek emmmm mmg cantik pun bercahaya sana sini... berapa la agaknye mereka bayar  bulan2 duik letrik noooo.... patut la cas parking keta PAU sampai RM10 huish!!! dashat!!! aku x pernah lg kena parking 3 jam kena RM10 tapi resit parking tu berkuat kuasa 24jam la... x kan aku nk dok kat situ sampai 24jam kalo siang terang ang-ang mana la nampak cahaya lampu tu. First Time!! oleh kerana ingin merasa suasana yang chantek itu kami gagahi jugak bukan selalu alang2 dah datang telan ayaq liuq je laaaa..... cantik2 mmg cantik2... kedai pun byk x bukak lagi... nak dudok rapat ngan lampu wana wani x blh kang kena sound wisel ngan mat2 Nepal... kononnya takut mencederakan lampu2 itu. walaupun baru lps ujan tp panas yaaaaa ampunnnn... dah banyak lampu sure la panas. Kalo wat dalam bangunan n ada aircond kan bessss mesti selesa.... tunggu arrrr satu hari aku jadi datin bandar aku akan perintahkan semuanya di buat dlm bangunan hahahaha.... (gelak jahat)











paling suke pic ni Aqeel pose ala2 manja gitu love u darling...






Makan tetap makan ye sayang... nasik ni nenek yang masakkan untuk Aqeel.. rajin nenek hari2 masak nasi untuk Aqeel... Thanks nenek.....



Aqeel sudah sakit kepala melihat lampu yang warna warni & menyenakkan mata memandang.



Dua2 duah menguap??? ok2 jom kita blk wahai sayang2 ku (ayah&Aqeel) sekalian...

No comments:

get this widget here

Adik Emron

Lilypie Breastfeeding tickers

Ezqel

Lilypie Fourth Birthday tickers

Emron

Lilypie Second Birthday tickers