Followers

Monday, February 1, 2010

Pencemaran bunyi.... nk marah ni...ngaaaarrrgh....

Pasni aku x mo cari umh tepi jalan raya dh. erkk... mcm la aku ni kerap pindah randah hehehe..  nasib baik hubby beli umh betoi2 jalan mati. Aku hangin sungguh dengan exos kenderaan bunyi mcm nk bagi org pekak dgr.. kalo boleh nk pasang sampai bg pecah gengendang telinga lagi kuat lagi 'mcm bes' peeeeeeeeeeeerraaaaahh!!! sakit jiwa aku dibuatnya kalo di siang hari aku leh tahan lagi arrr.. tp kalo time tgh mlm n awal pagi buta sumpah seranah aku dibuatnya rasa nk ja baling bom kat si rempit tu. Tambahan plk skrg ni dah ada bby kecian kat anak aku kejap2 terkejut siang mlm terkejut ngheeerrrr (mcm singa kelaparan).... x kan aku nk sumbat tsu kot...... pikiaq punya pikiaq... haaaaa...... aku guna bantal pelok walaupun x berkesan langsung paham2 la anak aku mcm mana kalo u all baca blog aku sblm ni tgk arrr pic die bueh betoi dia tdoq sekali waccaaa ja dah terpelanting nun jauh di sana.

untuk mengelak batal tu terpelanting,
bedung adalah penyelamat


Soooo sweeeett!!!! muah-muuuaaahh!!!

2 comments:

Emy said...

tu tgh mimpi makan eskem kot?

Kniedaz said...

comeinyer dia tidur..hehe

get this widget here

Adik Emron

Lilypie Breastfeeding tickers

Ezqel

Lilypie Fourth Birthday tickers

Emron

Lilypie Second Birthday tickers