Followers

Sunday, January 31, 2010

'Steam Iron'


Yes! Yes! Yes! akhirnya aku dapat juga 'Steam Iron' ni. Iron ni keluaran Smart Shop. Dah lama aku nk, jst tgk d kedai baju depa dok guna.. nk tanya beli kat mana segan lah plk aku ni kan pemaluuuu... Minggu lepas aku ada nampak mereka jual d K4 harga dlm RM5++. Aku senyum tawar je laaa.. tp yg aku tau sblm ni harga dlm RM700 ke atas. Semalam aku p TESCO ngan laling nampak ada gak jual iron tu so aku mintak laling tanye wapa RM sbb dlm hati aku ada niat nk gak iron tu. Apek tu kata RM399 kononye buatan Jermen laaa... aku x kisah pun buatan mane janji ada jaminan 1thn... better dr yg aku tgk d K4  tu.. so apa lagi laliiiinggg sapuuuuuuuu......

Yuuuuhuuuu!!! Kak E.T! akhirnya ikin dapat juge iron niiii... dolu-dolu beberapa tahun yg lepas kite b2 ada ckp nk beli kan tp x tau ada jual tang mana.. skrg br ikin dapat yeaaa yeaa yeaaa....

 
Kpd sesiapa yg ingin save karen leh la cuba iron ni.
Aku dimaklum bhw iron ni kalo guna sejam cuma 30sen aje
tp kalo iron gosok yg kite selalu dok pakai tu 
sejam dalam RM1 lobeh.


Inilah percubaan pertama ke atas bj baru baru aku
yg bakal dirasmikan untuk hari pertama aku bekerja di 2010..
Owh!! esok dah mau keja keee... huhuhu... x puas lagi cuti niiih!..


4 comments:

faiza erina said...

syok nyer ada steam iron... senang nk iron baju,, buat bisnes pun bole ~~ hihi

Astika: said...

pakai kejap je pastu simpan kat stor mcm dah rosak je... rasanya mcm lumut kot melekat di salurnya... wap x berapa nk keluar... x semua baju blh iron...

faiza erina said...

ait,,,pakai sekali da rosak..ada warantty kan..

Astika: said...

bukan pakai sekali tp beberapa bln gak panstu perap beberapa bln lagi bila nk pakai blk dah x kuar wap dia myb tersumbat kot time tu rasanya blm sampai setahun. tp better pakai iron biasa ni lagi senang nk buat line lg senang tenyeh je x yah nk tuka kepala iron steam tu. pastu kalo tercuai sikit blh melecur tangan sbb blh tahan panas wap dia tu.

get this widget here

Adik Emron

Lilypie Breastfeeding tickers

Ezqel

Lilypie Fourth Birthday tickers

Emron

Lilypie Second Birthday tickers