Followers

Thursday, February 11, 2010

Gila Shopping Online....

Sekarang ni aku mmg gila shopping online . Ni first time aku memberanikan diri tuk shopping online. Yeee laa... online ni kadang2 berisiko skt mana tau duit dah bayar tiba2 barang x memuaskan laaaa x sampai laaa koyak laaa mcm2 lah. Percubaan pertama aku shopping online ni tersangat lah berpuas hati ye laaa cuma duduk je ari ni oder esok barang sampai, kan bes mcm tu.. Aku Shopping baju anak aku leee.. comel2 geramnye baju2 sama seperti yang terdapat di Factory Outlet. Mcm2 Brand aku tgk. Aku rasa online lebih murah kalo kita p beli sendiri di kedai. 2 hari aku dok godek2 online mencari baju tuk anak aku hehehe.... Esok ada lagi barang sampai yang aku oder... Aku rasa mcm nk buat business lah plk baju baby yang branded ni kalo beli secara borong lagi senang n murah.


 
Cute kan baju stitch ni geram aku tgk mcm nk getget...
Aku dh oder myb esok sampai kot
x sabo nk sarung kat badan Aqeel.

  
 Baby gap longsleeve bodysuit-im nuts bout mum n dad 
aku dah oder tp stock blm ada so myb bln Mac ni kot br ada.


Yang ni aku baru oder kejap tadi.
Dia kata insyaallah esok sampai.
Aku oder 2 je iaitu L46 & L48 
untuk bby 0-6 bulan
 
 
Haaa... yang ni aku oder stock banyak..
kepada kengkawanku yg ada anak kecik bersiap sedia
stock ni myb sampai esok aku ingat nk buat business kecik2
blh la aku jual kpd sesiapa yg berminat 
sehelai dalam RM15 henget
penghantaran tiada pos laju tp by hand k 
kalo pos kena tambah 6 henget plk.
saiz yg aku tau mula dari bby 6 bln 
so anak aku x blh lagi lah,
x pa mummy leh simpan. 
Suar ni hingga kanak2 24bulan (2 tahun).
t barang dah sampai aku inform len k. 
Nama seluar ni Busha Lengging.
Sooooo cuteeee.

Aku oder Baby Tights ni 2 pcs.
GAP6c & GAP6d adalah pilihan yg bertahta di hatiku.
Oder ni telah pun aku terima kejap tadi yeeeiiiiipeeee!!

 
 Carters Gift Set ni pun aku baru terima kejap tadi


Yeaaaa!! Oder aku baru sampai...


Dengan gumbiranya aku menayang di opis hehe...
sblm masuk blk ke dalam beg kita snap duluuuuu klick! klick! klick!


3 comments:

Kniedaz said...

wah..byk memborong ye..hehe
kak ida pun tgh nak cuba beli brg online ni tp bukan la baju baby sebab takde baby huhu..tapi buku n brg deco umah..hehe..

Astika: said...

senang kan kak beli online sesapa yg x penah cube mesti takut nk beli guna online... skrg ni semua di ujung jari je...

Kniedaz said...

haha..takut bila dah gian nanti asyik nak mengorder je la..huhu

get this widget here

Adik Emron

Lilypie Breastfeeding tickers

Ezqel

Lilypie Fourth Birthday tickers

Emron

Lilypie Second Birthday tickers