Followers

Sunday, February 14, 2010

Aqeel teman tok p TESCO

"Kringgggg.... Kringggg...." tok telepon ajak p TESCO nk beli barang dapur sbb esok dah raya cina takut depa tutop abih suparmarket manakala si Daddy x ikot sbb nk mengomeh rumah.. Wah! bagusnyeee suamiku ini thanks cayanggg... Aku bersiap Aqeel kasi pakai Carter & Tight yg br aku beli. Alaaaa... yg beli online tuuuuuu.....

 
 
 Aqeel sudah bersiap sedia nk berangkat ke rumah tok...

  
 Di sepanjang perjalanan dr umh aku, Aqeel dok pandang aje aku
kadang2 matanya x berkelip2.... 
Nape cyg.. mummy x cukup cun ke ari ni..
Geram mummy tgk muka Aqeel yg bulat dan botak..
U look sooooo cute..
Sambil bw keta aku cepat2 ambik kamera dlm beg n terus 'snap'
klick! klick! klick!!!
nasib bek umh tok 1 taman aje leh bw slow2

  
Dah sampai dh umh tok... 
Eh! terkangkang-kangkang plk anak mummy ni dok dlm katil die
mujurlah boy kalo girl mummy suruh tido kepit2 kasi sopan ckt ...
Tgk tu... suruh angkat lah tuuu alolololo...
"Anak mummy ni tau nk jln2 x mo dok dlm katil ek...
kejap syggg.. tok tgh bersiap tuuu.."

  
 Aqeel suke kuar berjalan2 mcm mymmy die hehe...
Aqeel ni kalo jln2 tersangat lah baik hati
x merenget lansung... tuk setakat ini je laaa
di masa akan datang wallahhualammmm...
 
 Aqeel rehat kejap nk minum cucu...









No comments:

get this widget here

Adik Emron

Lilypie Breastfeeding tickers

Ezqel

Lilypie Fourth Birthday tickers

Emron

Lilypie Second Birthday tickers