Followers

Thursday, February 4, 2010

Aqeel dapat mainan baru...

Sebenarnya Aqeel dah dapat banyak mainan tp blm sesuai lagi tuk usia dia skrg ni. Aku teruja nk belikan mainan yg sesuai usia dia bila aku melihat Aqeel sudah pandai bg respond senyum bila aku & hubby bermain2 dgnnya... aku tertarik dgn satu mainan ni....

Aku x pasti ape nama mainan pusing2 ni..
Sblm ni puas aku cari dgn Rodiah di Carnivall Mall
tp mcm x berkenan lagipun mahal plk tu...
so aku p perda ada satu kedai bby kat situ.
Cari punya cari dapat la mainan yg ni, mahal gak dalam 80henget
bila test semuanya ok... aku soooo xsaited nk bg Aqeel main...
tapi hampeh betoi bila bw je blk umh mujik x bunyi plakdah
mendidih la aku cian Aqeel dok tgk pucing2 je tp x dak mujik...
Aku tergedik2 x sabo tunggu hubby blk, pas magrib aku p terjah kedai tu nasib baik dia mau terima blk sbb aku terbagi ilang resit ngheee kena tegur gak ngan hubby...x peeeee aku x majuk pun
;-b  ngheeeee..... Aku x mo dah menan tu.. sbb bengang menyusahkan org je nasib baik kedai dekat ngan umh.

Aku pun pucing2 cari menan lain yg sesuai tuk anak aku tp x dak pun.. cissss........... tiba2 aku terpandang la specess yg sama ngan menan rosak td tp x sempoi mana arrr.. but still cute... harga murah sigget dlm 79henget. Ni mainannyeeee...

patung2nye cikit je laaaa.. emmm ok lah tu janji ada mujik...
hehehe... kelakar tgk Aqeel khusuk dok tgk menan tu berpucing2... Aku lak yang senyum sorang2 bila tgk Aqeel perhatikan mainan tu dgn muka yang serius.


"Mummy saaaaaaaaaaaaayangggggg Aqeel..
Mummy nak Aqeel sentiasa tersenyum...."
erkkkk.... aku tgk serius je muka dia dok tgk patung2 tu...
marah ke yanggg.... x pa x pa myb dia tgh berpikir mcm mana mainan tu berpucing2.... bagus2 mummy suka Aqeel pikir dgn sendiri tuk tau byk benda jgn ambil jalan mudah ye sayang mengharapkan org lain tlg kita bagi jawapan...






No comments:

get this widget here

Adik Emron

Lilypie Breastfeeding tickers

Ezqel

Lilypie Fourth Birthday tickers

Emron

Lilypie Second Birthday tickers