Followers

Wednesday, February 3, 2010

Doa ini ku tujukan tuk ayah & ibuku


(Sila hayati video ini kerana ia amat menyentuh hati ku)
 
Aku rasa sangat bertuah kerana aku tergolong dalam golongan insan yg sempat merasa kasih sayang ayah & ibu walaupun ayah telah pergi dahulu mengadap illahi namun aku tetap merasa kehadirannya disampingku.

Terima kasih untuk ayah kerna telah memelihara aku sejak aku dilahirkan sehingga di saat nafas mu yang terakhir. Halalkan makan & minumku selama ini.

Aku tahu engkau (ayah) tidak mahu anak-anak menaggung kesedihan akan kesakitanmu. Di saat ajalmu hampir tiba, engkau (ayah) sempat menghiburkan hati kami yang dalam kesedihan. Semoga doaku ini mengiringi mu di 'sana'. 

Aku pasrah kerna ayah tidak sempat melihat suami & anakku tp naluri aku mengatakan bahawa dia sentiasa melihat kami di sini.

Terima kasih juga untuk ibu kerna memberi susumu yang tidak terhitung nilainya serta memelihara aku sehingga aku mengenal dunia ini dan aku sentiasa mendoakan kesejahteraan ibu ku yang tercinta. Semoga Allah s.w.t memelihara & melindunginya. Amiinnn yaaa robbal alamiiinn... 


(Papa & Mama... aku amat menyayangi kamu berdua)


No comments:

get this widget here

Adik Emron

Lilypie Breastfeeding tickers

Ezqel

Lilypie Fourth Birthday tickers

Emron

Lilypie Second Birthday tickers