Followers

Saturday, August 28, 2010

Yey!!! hari ni dalam sejarah...

Alangkah seronoknye aku hari ni... aku telah berjaya mendapatkan apa yg aku idamkan yeehaaa!!!!... thanks ye kepada kengkawan ku yg sanggup offer nk beli SKII di matahari terbit tu ;-b (konon2nye) hehehe...


TADAAAA!!!!!!
SKII Treatment Essence kalo ilang laaa mau mengelupor aku...
Puas aku cari di Penang ni Carefour, Carnival, Tesco, Jusco semuanya x jual so alhamdulillah Pakson di Pacific ada jual sampai2 jek aku terus tuju booth SKII... 
aku dapat voucer bayak gk tp available hanya ari ni jek.

so sesi pencarian barang2 baru dimulakan... akhirnya aku membeli :
Kasut raya ummie
Kasut Raya Aqeel






Hanya boleh beli 2 barang ni jek... untuk ayah jgn kecik ati yeee.... ummie adiahkan baju VVIP punya untuk ayah...

No comments:

get this widget here

Adik Emron

Lilypie Breastfeeding tickers

Ezqel

Lilypie Fourth Birthday tickers

Emron

Lilypie Second Birthday tickers