Followers

Wednesday, August 4, 2010

Holiday : Hari kedua

1 Ogos 2010

Kul 7.30am Aqeel dah bangun then aku dah gerak sumer orang... nk p b/fast arrr.... konon2nye padahal nk madi kolam. Ye la x sabo nk rasmi baju mandi Muslimah yang dibeli dari kak Hanim... dah ada dah sepasang leh pakai lg tp tidak mendapat kelulusan dari hubby ngheee... so cari la pengganti yg lain... selain tu x sabo nk bagi pertama kali Aqeel main kolam bersama pelampong barunya... brekfast pun gelojoh huh! x sopan lansung aku neh haha
Owh!!! bertambah bulat la muka aku... (sila jgn tgk pipiku ok)
tgk Aqeel je.. seb baik Aqeel x takut air...
Sesi melatih Aqeel berenang peringkat pertama...
Ekelee..... aku sendiri pun x berapa pandai nk berenang ada hati nk mengajar...
wajah2 chumel...
eeee geram betoi...  cubit2 pipi tu kang....
cubitan dalam kewarasan k....
fuh~! yoo~~!!!
beraninya anakkuu... aku plk sedikit terselit ketakutan sbb aku suka b'imajinasi kalau2 patung tu idop.... ngauuummmmm!!!!!
Sebelum belayar ke Pangkor family aku c/in dulu d Swiss Garden Resort. Simpan barang siap2..
tapi jauh gileeeee nk ke situ... mabok aku dgn jalan pusing2.. masa perjalanan pemandangan x bes.. sunyi.. bila blk mlm jenuh aku berzikir... gelap gulita beb.... x sanggup aku menoleh ke belakang....
Jalan-jalan jugak... solat jgn dilupakan...
kalo lupa jgk sila jawab ngan tuhan k.
Family my sis.. Uiks... Aqeel tersesat lak...



Sekian untuk laporan hari ke 2

No comments:

get this widget here

Adik Emron

Lilypie Breastfeeding tickers

Ezqel

Lilypie Fourth Birthday tickers

Emron

Lilypie Second Birthday tickers