Followers

Tuesday, August 10, 2010

Holiday : Hari ke 4

Haiiiiyaaakkk!!!! Dush! dush!!! ini adalah hari ke ompat & terakhir untuk 2010 aku d Swiss Garden, Damai Laut. Boleh bersiapkan diri untuk berangkat pulang ke Pulau Mutiara... Blk awal!! esok nk keje!! x leh nk ambik cuti lg atau memandai MC kang bersinar mata bos aku kang.... walaupun d situ x berapa nk meriah tp rasa x puas plk kami bercuti... biase la kalo dah namanya bercuti mmg rasa x sedar diri... Sebelum kami berangkat pulang pagi2 lagi buat saat2 terakhir kami merendamkan diri mcm badak berendam di swimming pool lebih kurang 20m dari penginapan. Jom! Mandi & berenang ala-ala katak cayok!-cayok!... hehe tu je yg aku tau...
Uish! jelir lidah plk tomei ummie (ummie ok bukan mummy)... part yg paling kelakar Aqeel d s/pool bila org lain menyelam dia pun tersondol2 muka nk masuk dlm air bile kene je air ciput di mukanya dah ternganga2 lemas tp masih x puas hati cubaan kedua menyondol air... aksi yg sama di lakukan buat kali ke 2... haha so cute...
Dalam gak kolam ni.. paras leher aku.. seronok menyelam tp tiba2 perasaan aku jadi takut. Kepala hotak aku dgn sendirinya diterjah pemikiran mistik... sebenarnya x dak apa pun entah ape2 la aku ni tiba2 terpikir Ju'On ada dlm kolam tu.... hahaha... nk tau kesudahanya last sekali aku terus naik atas x nak berendam dah... ek eleeeee...........
pesanan aku JANGAN BIARKAN PERASAAN ANDA DISELUBUNGI MISTERI....
 Sesi bermandi-manda
Boria 3 beranak.

Alhamdulillah selesai sudah percutian kami pada kali ini...
insyaallah 14 mlm lagi akan berkungjung tiba...

Sekian, laporan terakhir percutian kami di Lumut.
Wassalam....

No comments:

get this widget here

Adik Emron

Lilypie Breastfeeding tickers

Ezqel

Lilypie Fourth Birthday tickers

Emron

Lilypie Second Birthday tickers