Followers

Friday, August 20, 2010

2nd Anniversary

Ahad ni 22 ogos genaplah 2 tahun Ulang Tahun Perkahwinan Nurhasyikin & Arif Fadillah. Pernikahan kiteorng berlangsung pada tahun (22/8/2008)... majlis kenduri lak tahun (23/3/2009).. tapi 22 ogos lebih bermakna bagi ku... di situ lah titik permulaan aku bergelar sbg seorang isteri... kejap je kan... pejam celik pejam celik dah 2 tahun. Pejam celik pejam celik aku dah ada baby yg sungguh comel, alhamdulillah. Pejam celik pejam celik aku dah kelihatan sungguh bulat huh! yang tu x tahan tu.... kepada semua kengkawan & siapa yg mengenali aku jgn tegur aku makin bulat kerana aku sudah sedia maklum k...

So apa yg kiteorg nk buat hari Ahad ni??? sekali dlm setahun so hari tu kira special skt laa.... bulan puasa plk tu... tp alhamdulillah ambik keberkatan bulan Ramadhan... nk berbuka di tempat yg special ke??? di mana??? Hotel??? nak hadiah??? emmm mcm x sesuai jek... selain tu??? nk holiday lagi ke??? di mana??? cuti hanya 2 hari jek x kan nk ambik cuti kot... kang muka bos aku mcm asam jawa kang... jawapannya kami akan Holiday dlm negeri ek... baca baik2 dalan NEGEEERIIII....

 in Penang??? yup in Penang... tp d mana??? di Pulau Jerejak??? errkk!!! x mo aku takut kat situ... whay??? biarlah rahsia ngheee... :-) u all nk tau gak ke kat mana kami nk celebrate?? TUNNNNGGGGGGUUUU............!!!!!!!!!!!!!!!!!


No comments:

get this widget here

Adik Emron

Lilypie Breastfeeding tickers

Ezqel

Lilypie Fourth Birthday tickers

Emron

Lilypie Second Birthday tickers