Followers

Wednesday, October 7, 2009

Dah Siap Packing hehe...




Kata Doc n kata org bby dah blh lahir bila masuk 7 bln
tp bby pra-matang arrr so masuk ja 7 bln
aku dah siap complet semua brg bby n mummy
disumbat ke dalam beg bby ni...
Aku beli kat satu kedai bby dalam Tesco tu
Jurujual kata RM1++ amboi mahal plk minaci ni jual tp
dia kata kat aku discount so blh dapat RM68 kalis air punya.
Disebabkan aku ni mengelupur nk beli beg bby la-la tu gak
so beli laaaa...
lagi pun aku suka kalornya warna warni mcm pelagi hehe.
Dah byk tmpt aku servy tp x menagkap kalbu aku.
Asyik2 wana pink ngan biru jaaaa..... bosan aku....
cipta la beg kasi warna ceria skt mcm oren terang ka..
purple kaaa n byk kalor lain lagi...
kalo kalor lain leh dua2 pakai
Yang keychain Kitty tu aku tambah ja nk kasi
cute lagi haha....


2 comments:

Emy said...

dh tak sabar nk bersalin nampaknya...

Astika: said...

hehe mesti la x sabo cek kak oiii.... lambat lak hari2 ni berlalu...

get this widget here

Adik Emron

Lilypie Breastfeeding tickers

Ezqel

Lilypie Fourth Birthday tickers

Emron

Lilypie Second Birthday tickers