Followers

Monday, October 19, 2009

Majlis Mesra Aidilfitri UiTM Pulau Pinang





2 mak buyung menyorok perut hehe...



Pada 16 Oktober 2009 UiTM Pulau Pinang telah menganjurkan
Majlis Mesra Aidilfitri dihadiri oleh staf dan juga pelajar.
 Mula2 start majlis mcm x hidup ja majlis tu sbb
x ramai yg hadir termasuk student
bila dah start dalam setengah jam baru penuh
sampai x cukup kerusi nk duduk.
Biase laaaa depa mai nk makan jaaaa
mana nk dengan ucapan yg panjang berjela hehe....

Unit aku (Korporat) bergabung dengan beberapa unit & bahagian lain
kene sediakan menu lemang...
sesi memotong lemang beratus2 telah
dijalankan sejak 8.30am lagi tp x siap2 gak byk tuuuu...
tapi time aku sempat potong beberapa batang jeee hehe
selebihnya aku cari penganti...
sakit panggang arrrrr dok terbongkok2
lagi pun aku ni special kes depa potong aku telan haha...

Banyak betoi menu pada hari tu
sampai x terjamah aku kesemuanya
nasib baik bawa beg besaq sbb aku dah sediakan
di dlmnya plastic beg yg agak byk
tuk sesi membungkus huwa huwa huwaaaa.......


No comments:

get this widget here

Adik Emron

Lilypie Breastfeeding tickers

Ezqel

Lilypie Fourth Birthday tickers

Emron

Lilypie Second Birthday tickers