Followers

Sunday, October 11, 2009

Cempedak Oh! cempedak...

Cempedak oh cempedak!!!
Baru2 ni aku beli la cempedak kat TESCO sbb teringin punya pasal nk makan cempedak goreng. Bila dah beli x sempat lak nk belah tinggal la tersoqok bawah dapoq selama 2 ari... Aku bangun je pagi ni ahhhh!!! sedapnya bau buah cempedak aku yg sebijik ni... cepat2 aku belah kononnya dgn harapan mengunung aku dapat makan sepuas-puasnya..... tapiiiiii.... bila dah belah aarrghh!!! frusssnyeeee... aku mendapati hanya ada lebih kurang 10 ulas shj (2 besaq  yg lain kecik2)... mcm mana nk buat cucoq cempedakkk!! huhuhu x dak reseki aku.. lala tu gak aku belasah makan emmmm... sedapnyeee isi tebal dan manis.... kira ok lah janji lepas teringin aku nk makan buah cempedak ari ni hehe...



No comments:

get this widget here

Adik Emron

Lilypie Breastfeeding tickers

Ezqel

Lilypie Fourth Birthday tickers

Emron

Lilypie Second Birthday tickers