Followers

Monday, October 12, 2009

Ronda2 dlm JUSCO

Semalam aku, hubby ngan kimi p JUSCO
nk ambik gift coupon sbb besday aku.
Ambik je tp bukan guna pun cupon tu.. 
sampai ati besday aku bg coupon je
JUSCO ni kodokut betoi... ngheee..

pastu kami p yummy2 kat Secret Recipy
ambik 3jenis tuk 3 org tp x abis hahaha muak arrrr....
masa kat umh teringin sgt2 nk makan kek ni
tp dah ada depan mata x termakan lak..
last2 aku tapau je laaa..

Wayang time hehe...
pas makan kek kami p tgk wayang... nak tau cite ape????
jengjengjeng..... cite G-Force hahaha... x mencabar lansung..
bukan aku yg nk tgk tp bby aku yg dlm puyut ni yg nk tgk kikiki...
t aku tgk cite ganas2 terkojut plk anak aku ni nanti...
so layan je laaaa......
dlm pic ni leh nampak hubby aku sedang menunggu giliran
nasib baik bukan giliran yang ke 12
spt terpangpang di belakang bajunye hahaha..

Ayah cik ni pun ambik kesempatan tumpang sekaki
layan cite G-Force... sebenarnya cite ni pun dia yg pilih
kasi can je laaaa....  hehe..

No comments:

get this widget here

Adik Emron

Lilypie Breastfeeding tickers

Ezqel

Lilypie Fourth Birthday tickers

Emron

Lilypie Second Birthday tickers