Followers

Wednesday, October 28, 2009

Pindah Rumah Sewa

Oleh kerana umh kami di Kulim tu x siap lagi n nampak gaya mcm lambat lagi nak siap, kami pn cari la umh sewa kat area umh mama nasib baik ada tp org kata mahal. Emmmm... x pa lah nk wat mcm mana dah x dak umh lain dah. Lagi pun setakat ni aku n hubby puas hati laaa ngan umh tu bukan ramai pun kami b2 ja & coming soon bakal b3. Security guard pun ada so hubby x lah risau sgt if dia blk lwt....

Shopping barang tuk umh baru
ni entah yg keberapa trip dah kami shopping hehe...





ni tempat laling i suka duduk... x byk ruang yg di ambil
sebijik komputer, meja ngan kerusi sudah memadai
ngheeeeeee......

bilik kecik ni kami jadikan stor yang mana barang
x sempat nk kemas kami sumbat ke dalam blk ni hehe...
ada sape2 nk offer diri tlg kemaskan hahaha....


Setelah 2 hari kami bertungkus lumus memunggah & mengemas barang akhirnya selesai juga tp ada la saki baki lagi yg blm sempat di kemas. Letih gilaaa!!!! kaki aku ni dah mcm berdiri atas jarum dah dok cucuk2 lastly aku MC ari isnin berikutnya x larat arrrr tp MC pun bukan reti nk duduk diam dok wat keja gak so sepanjang kami pindah hingga k hari ni aku x sempat nk rehat lg. Takut terberanak awal je hehe... Skrg kandungan aku dah nk masuk 35 minggu dah. Minggu depan 36 minggu bby aku dah matang so bila2 masa ja dia blh kuar n aku & hubby pun dh x sabo2 nk menatap putera kesayangan kami ni. Sekarang ni masih dok pening nk bubuh nama apa... kalo ada sapa2 yg ada nama ngan maksud sedap2 blh la cadang kat aku hehe... tp x mo laaaa nama ala2 mat saleh yg x dak maksud aku nk cari nama yg x ramai org pakai emmmmm susah kan...



2 comments:

Mohd Fais said...

Tahniah! Syikin dah ngandung rupanya =)

Astika: said...

thanks ya Fais...

get this widget here

Adik Emron

Lilypie Breastfeeding tickers

Ezqel

Lilypie Fourth Birthday tickers

Emron

Lilypie Second Birthday tickers