Followers

Wednesday, September 30, 2009

Lunch aku untuk kali terakhir bg 30 Sept 2009

Arini aku, Emmi, Su & K. Faridah lunch di Hotel UiTM Penang....
walaupun dah kenyang tp masih lagi boleh melantak hehe..
Lepas tu ada la yang nk bukak butang seluar haha...
Siapakah gerangannyaa???
hanya empunya badan yg tau.... ngheee...
menu aku ari ni ada 4 menu
frst spageti, sotong & udang
sedaaappp.. ala bukan byk pun.. ciput jee..
then soup ekor hehe...
buat Nur Emmi sedap kan nenek kan....
main Course lak Ikan Siakap
For Dessert buah-buahan...
Perrghhh!! kekenyangan kami berempat...


Aku nk bergambo dulu sblm p lunch ngeh.. ngeh.. ngeh..

Makan-makan juga pose tetap pose..

Cek Su melaram arini bukan main nooo....  hehe... 

Mummy Eqen & Mama Faridah


Appetizer ari ni sedap gak tp agak berlemak...


Eeeerrrrkkk!!! kenyang aku... alhamdulillah...


Kita makan duluuuu!!! yeeehaaa!!!


Puas hati aku pencuci mulut sebanyak ini...
untuk sorang plk tuuu......
Semua gambo2 ni aku dapatkan dr Mdm Emmi. yg gmbo mcm
x cun tu dr hp aku arrr hehehe ada sedikit gelap n blurrr...


7 comments:

"CiNtA aNtArA aKu DaN DiA " said...

hahaha ekin kasi malu jew hohohoo,hanya aku hg ngan amy jew tau sapa itu owg nya....lalalala~~~~

"CiNtA aNtArA aKu DaN DiA " said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Astika: said...

Hehe jgn malu2 kat sini punya blog tuk org yg x tau malu jeee hahahaaa....

Afira said...

hi ikin..dah ade blog ghupernya..
Nora here..
Selamat Hari raya

aMy@LoLipOp said...

sabaq jala! wakakakaka....
it's ok, da 'big' secret safe wif me.. ;P hehe
oit mummy ikin! apa hal ko letak aku nenek plak ha??
aku pun mummy mcm hg jgk!
huhuuu...

Astika: said...

Oppssttt!! sori mummy emmi tersilap lak hehe... x pa aku cakap siap2 tuk 2) tahun +++ akan dtg hehe...

Astika: said...

Nora!!! lawa la blog hang... tp canggeh sgt x reti aku nk teroka hehe...

get this widget here

Adik Emron

Lilypie Breastfeeding tickers

Ezqel

Lilypie Fourth Birthday tickers

Emron

Lilypie Second Birthday tickers