Followers

Thursday, April 29, 2010

Experiment

Aku ada sesuatu nk kongsi dgn u all... myb ada yang akan kata kelakar tp x salah kan kalo kita mencuba.... Pakai sunglasses di waktu malam & hujan lebat... kelakar? hahaaha mmg kelakar pun tp ingat!!! di sebalik kelakar itu lah terdapat manfaatnya... u all nk tau ke manfaatnya... meh sini aku nk cite..... kami sekeluarga on da wy blk umh time tu ujan lebat sgt2 jarak penglihatan agak terhad then nampak putih jee.... so hubby mencapai sunglasess Marc Jacobs aku.. kalo u all nk tgk apa yang di lihat oleh hubby ketika memakai sunglasses ketiha hujan sila layan pic di bawah ni....

 Ada perbezaan kan..... bagi sesiapa yang silau malam mcm aku sesuailah sgt memakai sunglasses. Time mlm aku lupa nk snap untuk tatapan u all... alaaa... cuma sendiri lah... kadang2 sukar untuk di terjemahkan hanya org yg memakai shj yang tau. Jgn malu atau segan... kalo segan dok umh diam2 x yah p mane hahaha...dgn cara sebegini serba sedikit dapat membantu penglihatan kita semasa memandu... tp kalo yang buta tu errkkk!! maaf ye tuan/puan/cik x dapek nak menolongnyeee......


No comments:

get this widget here

Adik Emron

Lilypie Breastfeeding tickers

Ezqel

Lilypie Fourth Birthday tickers

Emron

Lilypie Second Birthday tickers