Followers

Tuesday, May 11, 2010

May-2010 Cutest Little One Contest - Vote Aqeel!!!!!

Assalamualaikum semua.... hari ni aku telah mencalonkan Aqeel ke dalam pilihan raya Cutest Little One Contest-May 2010. Wawawa... sesuka hati punye mummy... sbb aku perasan yg anak aku cute sbb tu aku masukkan photonya sebagai pencalonan... kepada saudara2 aku yg dikenali & tidak dikenali silalah mengundi anak aku yg sorang ni... sesiapa yg x dak FB sila lah mewujudkannya.... la ni FB sedang bermaharajalela di seluruh pelusuk dunia..... sbb FB juga mcm2 boleh berlaku... ok. berbalik pertandigan ini aku mencalonkan photo anak aku 2 keping iaitu jeng. jeng.. jeng...
ada org kata photo ni kurang cute so aku mencalonkan satu lagi photo seperti di bawah
ok x... ada harapan x?? kalo menang kire rezeki anak aku lah..
kalo x dak rezeki pun x pa bukan anak aku ja yg comel byk lagi anak
org lain yg comel2.... 

http://www.facebook.com/?ref=home#!/photo.php?pid=5911647&id=237235437039&ref=mf 

Sesapa yang x boleh vote klick "Like" anda perlu pergi ke profile Lollytot's then klick Like lepas tu br boleh mengundi photo Aqeel dengan megklick like sekali lagi. Terima kasih semua.

sapa yg ada FB blh copy n paste je adress d atas kalo x blh u all boleh cari nama Lollytot di dalam FB then klick May-2010 Cutest Little One Contest (Album A) anak aku.. Kepada sesiapa yang dah mengundi & akan mengundi terima kasih banyak2 yeee.... saje je nk seronok2.

No comments:

get this widget here

Adik Emron

Lilypie Breastfeeding tickers

Ezqel

Lilypie Fourth Birthday tickers

Emron

Lilypie Second Birthday tickers