Followers

Monday, April 26, 2010

Mama Marni & Mummy Eqen

Marniii!!!!... long time no c u..... ha! ini lah member aku di zaman kanak2 kami be2 yang chumell lalalalalala..... alhamdulillah persahabatan x putus dari kecik sampai ke besaq tp aku heran yang dok makin besaq aku jaaa yang hang makin kerempeng ni aku tgk jlouse tau... ciss.... tambah lak bress/f lagi2 la lemak x sempat melekat dlm badan hg ngheeee..... huwaaaa aku nk kurussssss!!!!!!!!!! pagi nasik lunch pun nasik, setengah jam tadi pun belasah nasik lg macammana lemak x bermaharajalela.....
Bes sgt bila teringat blk memori suka duka d zaman kanak2 tp x blh nk ingat kesemuanya dah hampir luput di ingatan dah.. bila member tang dlm FB gambar zaman tok kadok aku pun mcm blur je time bila aku bergambar kat situ... tp dont wory Marni.... lobang idong mu ttp terpahat di ingatan aku.... huwaaaawawawawa.... bes sgt semalam dapat jumpa hang & makcik Yah... nk gurau, nak sembang  x dak tapih2 dah belasah je... sori arrr aku dah lunch dulu sblm p umh hang.... tu la sapa suruh kata jamu aku ngan bubuq nasik.. aku ingat buboq anak hang... tgk2 pelbagai lauk yg menyelerakan... x pa dapat gak rasa buboq lambok hasil tangan Cik Yah.... yum-yum... ni pic yg sempat aku ambik tuk kenangan....

No comments:

get this widget here

Adik Emron

Lilypie Breastfeeding tickers

Ezqel

Lilypie Fourth Birthday tickers

Emron

Lilypie Second Birthday tickers