Followers

Thursday, October 10, 2013

Happy Birthday 2 Me




Chooiiiiiii poyo kan....
entah ape-ape besday sendiri dengan bangganya p heboh kat org
ada mereka kesah.....

adaaaaa......
terima kasih banyak-banyak kepada
teman-temanku
suamiku
kakakku
bundaku
semuanya....
yang sudi wish my birthday maknanya mereka kesah ok....


yang ke berapa ?????

-


-


-

-

sudah tentunya bukan belasan tahun...
 tapi kalo muka aku macam belasan tahun its ok aku x kesah....
(sure ada yang rasa mcm nk penampar je)

-

-

-

ok ok okkkkkkk
aku dah masuk 30an....

 sedihnya.....
bye bye 20an
mana mungkin untuk aku kembali semula......
si tua dengan rakusnya memamah usiaku.


apa pun aku suke birthday gift from my hubby




Full Body Massage
My laling sgt perihatin terhadap diriku....

terasa sgt segar dalaman & luaran.....
paham-paham aje laaaa...
semoga kebahagiaan ini 
kekal hingga ke Jannah
amiiinnnnn.....

Aku tidak lagi mahukan beg Polo itew klick sini
(tapi dalam hati masih mengharap lalalalalala...... ;-b)

No comments:

get this widget here

Adik Emron

Lilypie Breastfeeding tickers

Ezqel

Lilypie Fourth Birthday tickers

Emron

Lilypie Second Birthday tickers