Followers

Thursday, October 3, 2013

Aku x kisah tp kadang-kadang aku kesah...


Aku seorang blogger yang separa active... rasa rajin aku taip kalo malas paham2 je la bersawang la di sesawang aku ni.... Aku x kisah sebenarnya siapa nk baca blog aku selagi x jadi bualan mulut busuk individu yang tidak bertanggungjawab. Tapi bila pikir pikir dan pikir.... balik aku kisah juga kepada individu yang aku x suka dia follow blog & mengetahui aktiviti aku & keluarga aku. 
macam mana aku nk buat ek??????????? Perlukah aku buat privet??? perlu buat pintu??? nak baca kena buat permision dulu???? tp sure followers aku tersurat & tersirat x dapat baca...
wah! rasa mcm artis pulok doh!! padahal x pames lansung... Ahhh suka hati aku lah... ada aku kesah.. korang lagi x kesah kan... kan kannnnnn............







hurmmmm nanti akan aku pikirkan cara-caranya..... 
sebelum aku jumpa jalan penyelesaian aku nk pesan kepada individu yang aku x suka tu... x payah la follow akuuuu x dak kepentigan pun ko follow aku... lepastu kecoh cerita perihal aku... busuk kan...
tp mereka tahu ka aku x suke depa (bahasa campur KL + Utaqa.... harap faham) sendiri mau faham laaaa.... tapi jgn ada pihak yg teqasa pulok ye...








Tujuan aku jadi blogger ni sekadar kongsi story bersama follwers aku yang tersayang  & juga sebagai diari aku n family. Sweet kan bila kita baca balik cerita lalu.... yg manis2 je la jgn p baca cerita sedih atau org dok penaya kat kita tu boleh jadi hantu namanya...


SEKIAN......


No comments:

get this widget here

Adik Emron

Lilypie Breastfeeding tickers

Ezqel

Lilypie Fourth Birthday tickers

Emron

Lilypie Second Birthday tickers