Followers

Monday, May 16, 2011

Haaaa boleh pun!!

Haaa....... boleh pun hupdate blog ni... time aku ada cite gempak gile tetiba x blh nk login plk dah gegeh sungguh.... ni cite dah basi x dak kuasa veto dah aku nk cite (sambil menjebik mulut)..... x nak cite ahhhh... aku dah merajuk neh.... sekian wassalammm.......... byeeeeeeeeee...........

.

.


.

.


.


.

.

.


.


.


.

.

.


.

arrgghhhhh!!!!!!!!

.

.

.

.


.


.
.

.

.

.

.

.

x boleh-x boleh aku nk kena cite gak huhuhu....

.


.

.

.

.


.

.

.


.

.

.

citernya pada mlm minggu lepas aku menjerit 2 kali wawawawawa.........
gempak x gempak x panassssssssssssssssssss..........
buang tabiat ke mejerit mlm2 ni. Sori la jiran tetanggaku sekalian atas jeritan batin, sanubari & anak tekak ku ini... aku bukan menjerit sekuat hati pun tp cukup la jiran sebelah umh aku dgr.... ha!!!! jgn dok pikiar merah, itam biru ijau k.... hubby ada dlm blk tgh solat tau tp solatnya x khusyuk kot hahaha....

.

.

.


.


.

.

abih sbb apa aku menjerit cecite cecite......
.
.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

Aku menjerit sbb terkejutkan baby dalm perut tendang daaaaaaaaaaaaaaaaaa.... mcm la baru first time ngadong kan kan kan.... sebenarnya aku x penah rasa atau x terperasan ngandong kali ni baby gerak2 atau tendang... time tu aku tgh meriba Aqeel... tetiba je di malam yg sepi itu sambil leka menonton TV baby dlm perut jolok perut ummie die dari dalam mau terkejut ummie dia apa lagi terjerit laaaaa.... dah la aku ni kegelian di bahagian pinggang & sewaktu dgnnya... kuat baby tendang mcm nk geli2 pnggang pun ada hahahaha..........
First time aku rasa tendang sekuat ini masa time aqeel rasa mcm jentik2 jek dlm perut ni.... kesian Aqeel atas riba terkebil2 mata memandang ummie dia yg sedemikian rupa..... nasib baik aku ni jenis x melatah kang terbang plk Aqeel dibuatnya hohoho.... sory dear suara ummie di luar kawalan.... pastu ayah pun kuar dari blk tanya why!!.... ngheeeeeee senyum2 kambing sambil teruja menceritakan peristiwa itew kepada ayah..... akhirnya kami berdua ketawa namun Aqeel still blurrr sambil membulat matanya..... alololololo.......... nanti Aqeel besar Aqeel baca la blog ummie ni Aqeel akan faham nanti......... muuuaahhhh!!! cayanggggg... abg aqeelll...!!!!


Sekian....


No comments:

get this widget here

Adik Emron

Lilypie Breastfeeding tickers

Ezqel

Lilypie Fourth Birthday tickers

Emron

Lilypie Second Birthday tickers