Followers

Friday, May 20, 2011

BUDS ORGANIK

Apa itu Buds organik? kepada kaum ibu & bakal ibu info mengenainya amat berguna terutama anak yg ada enzima... aku x sure anak aku ada enzima ke x & aku pun x peka sgt tentang penyakit ni yg aku tau anak aku alegic something laaa sbb tu dia gatal di bahagian tertentu shj spt sekeliling leher & kepalanya... aku rasa dia x tahan ngan peluh so ari2 tdo dlm aircond siang mlm sampai ja ujung bulan terbeliak 4 bijik mata (aku+hubby) bil melambung2 beb ye la kan kita kena belanja bhemah kalo ikut kepala keborosan aku ni tokey bank pun leh bankrap.. tp mybaby dlm sejuk pun dia masih gatal & adakala ketika panas berpeluh releks jek emm confius aku... paling terok gatalnya bila kulitnya mengelupas-lupas hingga keluar darah kesian sgt abis merah2 di lehernya bagai terkena air panas... bubuh bedak Agnesia pun x jadi lagi terok plk sbb kulit jadi kering & lagi gatal

Bawa mybaby p klinik Doc just bagi cream ape ntah wana putih no sabun no shampoo.. nampak la perubahan tp bila cream tu abih jadi blk buntu beb... dh pelbagai susu tuka tp same je skrg ni tuka susu Anmum mula2 nmpak mcm ok je tp gatal gak laaa.. dah la tu 6 tin saiz beso plk tu laling i beli byk tuuuuuu sedozen gak la... nak x nak kena abiskan x kan nk derma plk susu tu.. firasat & sanubari aku yg suci ni kata myb masalah sabun & shampoo kot sbb time x bagi shampo & sabun ok plk x gatal2...
Tiba2 hari ni hati aku kuat & menarik surh beli sabun organik. Dlm tengkorak aku ni terpikir pasal Buds organic.
sebenarnya aku x sure apa kelebihannya tp entah napa aku nk sangat beli praduk ni... aku nk beli sabun & shampoo ja nk tgk ada perubahan x pada mybaby...
Shampoo RM44.90 (225ml je)

Sabun mandi RM27.90  (225ml je)
Haaaa!! ambik ko kecik cinonet ja tp total RM72.90. Ada aku kesah?? janji anak aku sehat.. kalo cosmatic aku blh beli beratus2 hengget x kan shampoo & sabun cinonet untuk anak ni aku x blh beli kan... kalo u all nk tau lebih lanjut boleh terjah di sini Buds Organik kalo x puas gak korang cari la sendiri kat minah yahoo ke balak google ke kan sure jumpe punye lah...

Ape-ape pun kita tunggu seminggu dua ni mcm mana kan harap2 ada perubahan yg positif.... insyaallah....


Sekian.........

4 comments:

NoorNazuha said...

aik..brand apa neh..x penah dengar plak..ok ke tuh

Astika: said...

tu la sblm ni x pernah dgr tp ada blogger pun suggest brand ni dia kata mcm ok... kin nk try kat Aqeel tgk dulu mcm mana kalo nampak ok teruskan je pakai brand ni kalo nampak makin terok "kite bako jeee" hahahaha...

mrs.syediz said...

salam.
berkesan tak guna buds?
hilang tak gatal2 kepala aqeel tu?

Astika: said...

mrs. syediz: Masih gatal2 laaa tp ada nampak kurang sikit gatal2 tu di leher... skrg ni tgh cuba produk lain plk... myb faktor susu kot...

get this widget here

Adik Emron

Lilypie Breastfeeding tickers

Ezqel

Lilypie Fourth Birthday tickers

Emron

Lilypie Second Birthday tickers