Followers

Tuesday, March 22, 2011

Sedang aku dok godek-godek tiba-tiba terjumpa....

Aku terjumpa la koleksi gambar lama time arwah ayah aku (berdiri paling kiri) & arwah ayahcik (berdiri paling kanan)... seronoknye bile tgk blk gambar ketika mereka masih ada... masa ni time kakak sepupu aku kawen kire ni anak arwah ayakcik aku la.. walaupun bahasa mereka aku x berapa nk faham oleh kerana malas nak belajo ngan mak aku, aku tetap enjoy time wedding ni... teringin plk aku nk pakai baju pengantin yg kembang2 mcm cenderella tu tp kena photoshop je laaa... 'hang jgn dok mimpi nak dapat pakai real'... nak masuk sana pun senang  sbb bapak aku kastam & ayah cik aku polis Thailand x payah nk menyusahkan diri & perbih wet wat pasport ngeh ngeh ngeh.... kini dua2 dah x dak so nak x nak kena wat gak pasport melayang RM300 huwaaaaaaaaa.... tp skrg ni kalo nk wat pasport dah murah dah... sekarang ni jugak kalo aku nk masuk Thailand kena pikir suploh duoploh kali gak arr... ye la x kan uols x tau kat sempadan sana kan byk dok gedebaaaBOOOMMM!!! sana sini... ishk!3 sapa yg x tau mmg  x ikut perkembangan sungguh dok ulu mana la tu... waaaaaaaaaaawawawawa.... 
Ni gambar masa kak sedara aku masuk pertandingan ratu cantik kampung dia kot x ingat dah hehehe... alamak terlebih sudah cahaya dah nampak mcm tersungkok dlm guni tepong daaaaa........ kikiki...

No comments:

get this widget here

Adik Emron

Lilypie Breastfeeding tickers

Ezqel

Lilypie Fourth Birthday tickers

Emron

Lilypie Second Birthday tickers