Followers

Tuesday, March 22, 2011

Kawan lama bertemu kembali...


Saja x dak keja gatal bk story dlm ni gak... time kami meraikan kepulangan sahabat yg dah lama x ketemu.. erkkk!!! lame ke.... ye la kan lebih dari setahun lama tuuuuuuuuu..... kami meraikan Kak Fezah (bertudung ijau) yg pulang bercuti dari NZ. Wow! bergaya gitu... i tewas Uuuu.... (kalo full nampak la staylonye) yelaaaa-ye laaa kutuk la i yg sememeh ni tunggu arrrr tahun depan i akan buat comeback ok... tp rasanya ayat ni dah berbuih dah aku dok sebut x dak comeback2 pun dah mcm br kuar dr kandang mengembeeekkk ada laaaaa.... huwaaaaaaaaa mana semangatku dahulu. Ok fine skrg aku kena berketrampilan lebih sopan & x blh nk sama ngan dulu k.... skrg aku dah bergelar isteri & ibu so kena berubah cuma kena kasi touchup sikit je lg k.... tunggguuuuuuuuuu!!!!!!!!!!
Pic masa aku perasan diri aku cun waaaaaaaaaaa ayat x blh blah....
sapa yg rasa nk muntah dipersilakan...

No comments:

get this widget here

Adik Emron

Lilypie Breastfeeding tickers

Ezqel

Lilypie Fourth Birthday tickers

Emron

Lilypie Second Birthday tickers