Followers

Tuesday, March 29, 2011

Hangin...

Hangin??? ape tu??? ala ni istilah aku la same je maksud ngan angin... mesti uols pikir apa kena mengena ngan angin adakah angin sepoi2 bahasa di luar sana? kepala angin?? atau terbuang angin.. opsss!! x senonoh!! sebenarnya aku nk cite sbb naik hangin ni... entah la sejak dua menjak ni asyik nk marah je x blh nk cuit sikit dah melatah... nk kata datang bulan x lah... aku lampu ijau sampai bersalin wiiieeeeeeee....... emm myb hormon kot... sori la kepada sesapa yg terasa ati ngan aku yg baik hati ni....


abis apa ubatnya ni.......... sikit2 nk marah je.... aku tau apa ubatnya... senang je x susah sesapa yg pemurah blh la belanja aku spt di bawah ini sure aku sentiasa sejuk jeeeee............


-
-
-
-
-
-
-
-
ataupun seperti kat bawah ni pun x pa... aku ok je...
aku ni jenis x memilih janji ada yg sudi belanja waaaaaaaahahahah...
-
-
-
-
-
-
-
Sebenarnya kan kalo nk kurangkan hangin tu p la ambik ayaq semayang kalo kat umh leh la wat ni kat opis jenoh nk menempek bedak plak.. & ada cara lain untuk mententerakan jiwa yg mudah kebakaran itu... baca al-quran atau dgr org mengaji sure rasa sejuk jeee kan kan kan... kalo faham makna lagi bagus spt web di bawah ni... sama-lah kita hayatinya....

http://www.quranexplorer.com/quran/

No comments:

get this widget here

Adik Emron

Lilypie Breastfeeding tickers

Ezqel

Lilypie Fourth Birthday tickers

Emron

Lilypie Second Birthday tickers