Followers

Friday, January 22, 2010

Adakah ini normal???


Waduh!2 aku susah hati ni...bengkak di bahu anak aku makin membesar... adakah ini normal??? mereka kata tu kesan dari suntikan lepas lahir. Tapi kenapa selepas sebulan baru nk bengkak... aku risau arrrr... masa aku mandikan Aqeel aku tersentuh bengkak dia bukan dia yg jerit tp aku yang jerit haha... takur arrrr.... kesian kt Aqeel dia sure sakit.. kawan2 tolong aku... adakah bengkak ni normal? apa perlu aku buat? biarkan saje ke? ada yg kata normal tp aku still was2... pls give me feedbck... u all blh hantar comment dlm blog aku...

 
kesian ank mummy..

 
bersiap tuk mandi....

 
Haiyaakkk!!! wacccaaaa!!!!
Jgn main2... Aqeel ada tali pinggang hijau tau...


6 comments:

Afira said...

ikin..jumpa doktor k..tgk apa doktor cakap

Astika: said...

aku ingat nk p jumpa doc gak tp ada yg kata normal so aku x jadi p arr... aku tgk camne kalo makin besar bengkak tu aku br p bw jmpa doc.

Kniedaz said...

awat bengkak sgt? biasa tak camtu bengkaknya..try la tanya doktor...

Astika: said...

Semalam pas mandi kuar nanah byk sgt so bengkak tu dah kecut dah... nasib baik x dak darah.. mummy die dah panik dah daddy dia ambik turn bersihkan BCG Aqeel. Kjp lagi nk p jumpe doc. Tp Aqeel x pernah demam pun aktif je tgk. kalo sakit dia sure demam..

Emy said...

jmpa doktor la.. arieana dulu tak mcm tu pun..

Astika: said...

Bengkak Aqeel dah makin kecut dah.. nanah & bisa kuar abis so dh nampk kering sikit... Hubby kata normal sbb ubat berlawan ngan antibody dia jd mcm tu, lagi pun dia x demam cergas je nampak. BCG Aqeel jenis beso kot..

get this widget here

Adik Emron

Lilypie Breastfeeding tickers

Ezqel

Lilypie Fourth Birthday tickers

Emron

Lilypie Second Birthday tickers