Followers

Tuesday, September 1, 2009

Yakjuj Makjuj

Td aku p b/shp nk beli lain tp lain yg aku beli haha..
akhirnya aku jumpa juga buku ini YAKJUJ MAKJUJ... dah lama aku cari tp gagal dikesan ngheee... alhamdulillah akhirnya dapat juga..

Free time!!!!! aku ambik ksempatan tuk teroka buku yang aku br beli td. Emmm.... buku ni mudah difahami dan agak menarik tambahan pula aku kurang pgetahuan mgenai Yakjuj Makjuj ni. Kisah Yakjuj Makjuj telah tercatat di dalam al-quran di dalam surah al-Kahfi ayat 83-98 setelah sekian lama tpulang pada kita untuk mbacanya atau tidak.
Yakjuj Makjuj adalah bangsa yg tkejam dlm sejarah. Mereka sudah wujud sejak zaman Zulqarnain lagi. Sebelum tembok Zulqarnain dibina, bangsa ini sudah memporak perandakan pentas dunia dengan serangan demi serangan ke atas beberapa tamadun dunia. Nabi Muhammad (s.a.w) meramalkan bangsa ini akan muncul lagi pada akhir zaman.
Lebih 10 000 naskah telah terjual dalam tempoh sebulan bermakna buku ini antara yg terhangat di pasaran... ok aku nk sambung baca.... Daaaaa.......

No comments:

get this widget here

Adik Emron

Lilypie Breastfeeding tickers

Ezqel

Lilypie Fourth Birthday tickers

Emron

Lilypie Second Birthday tickers