Followers

Monday, August 26, 2013

Aku Sesak Nafas









Rasa sedih nak nanges pun ada.... 
sbb tu aku x suka pergi dekat situ hari tu membuatku jadi sesak nafas
 tangan ni pun tiba2 terketar arrrggghhhh..... 
aku sakit keeee..... nafas aku tersekat2 jee...
 -  

-

-

-

-

-

Aku perlukan ubat, tp bagaimana caranya.... perlu pergi klinik ke tidak...
aku rasa x payah. biar Aku tempuhi dengan sendiri...
Tapi aku rasa nak nangis pun ada ishk! ishk! ishk!

-

-

-

-

-

-

Kalo aku dok diam-diam di office perkara sebegini tidak akan terjadi.
Adakah ini namanya takdir? bolehka aku melawan takdir?
Oh! rasanya tidak.....

tapi aku boleh melawan nafsu.....
Yeaarrhh!!!! aku mmg boleh...
Eh ape kena mengena plk tetiba sebut pasal nafsu....
-

 -
Aku jadi sebegini  adalah disebabkan ini!!!!

-

-

-

-
---
-
Aku menderita seketika adalah sbb Mr. Polo ini!!!!!
Mr. Hubby tolong belikan saya yang wana kuning tu boleh x?
x mahal hanya RM389 sahaja.... agak2 aku kena penampar x?

adakah aku dikata begini?
beg plastik kat rumah tu dah berguni pilih je nak yg mana satu  ada pelbagai warna...
ada wana kuning, merah. biru & paling banyak putih....
fungsi sama ja boleh jugak angkut barang... ayang nak semua pun boleh...

atau begini?
Cuba belajar berjimat sayang.... x baik memboros amalan syaitan.
Beg BONIA hantaran yang abg bagi tu elok lagi.
beg TOMMY HILFIGER yang abang beli dekat US pun masih boleh pakai walaupun nampak buruk cikit je. X perlu beg mahal-mahal tu semua duniawi semata-mata.

ke begini?
Banyak duit hang.... 
aku bagi penampaq kang baru tau.... 
Susah-susah aku cari duit senang-senang je hang mintak 
hand Beg POLO beharga RM389 dari aku.... 
Ingat senang ke aku nak dapat duit!!!!!....
(oh tidak ini x mungkin darling i sanggup bekata begini... Ini Syaitooon yg dok berbisik ditelinganya)

hehe aku tau laling aku sgt baik... 
myb aku diberi tzkirah sedikit untuk menimbulkan keinsafan...


ok dah dah daaaahhhh!!! laqo byk sgt neh!!
apa yang aku faham dan mmg dah lama faham tp saja buat x berapa nk faham... X baik hidup dalam pembaziran... Syukur dgn apa yang ada kalo teringin sgt2 himpun duit sendiri takut t tidor x lena makan x lalu & mandi x basah plk. Tepuk dada tanda diri sendiri perlukah semua itu?




No comments:

get this widget here

Adik Emron

Lilypie Breastfeeding tickers

Ezqel

Lilypie Fourth Birthday tickers

Emron

Lilypie Second Birthday tickers