Followers

Thursday, February 9, 2012

sekian lama menyepi....

Im back!!!! Assalamualaikum!!! yuuuhuuuu!!!! sory ye kepada followes ku yg dicayanggi & dikasihi sekalian kerana kebisuan ku buat sekian lama.... alhamdulillah aku masih bernyawa lagi & masih boleh mengirup udara yg x berapa nk segar.... alhamdulillah juga aku masih boleh membuka mata & nadi ini masih boleh berdenyut kerana DIA telah panjangkan usiaku..... aku berjaya dalam pergelutan antara 50-50 demi putra-putra ku tersayang... dipendekkan cerita aku telah selamat melahirkan Muhammad Emron El-Amin pada 19 Oktober 2011 yang lalu. Berat 2.82kg di Hospital BM.
Banyak story aku nk cite kat sini dari awal kelahiran Emron tp aku bz ngan business cinonet aku ni astika-collection sampai x sempat nk update blog. Start ngandong lg aku dok gile benda alah ni... ramai kata aku ngandong gegel tp semuanya salah... aku ngandongkan boboboy daaaaa.... alhamdulillah... cukup sifat semuanya... semoga DIA pelihara anak2ku ini di sepanjang hayatnya... t lah aku cite story seterusnya nk p makan sat... saraf jari ni rasa terketaq semacam jaaa... why??? sbb aku terkenaq nk wat craf ishk3... mcm ketagih plk jadinya.... ubatnya ada x??? ada kot myb dia nk suruh penuhkan cincin emas kat semua jari ni t rasa berat baru nk stop kan....

No comments:

get this widget here

Adik Emron

Lilypie Breastfeeding tickers

Ezqel

Lilypie Fourth Birthday tickers

Emron

Lilypie Second Birthday tickers