Followers

Thursday, February 23, 2012

Business cinonet

Alhamdulillah business cinonet aku berjalan dengan lancarnya x payah dah aku nk pimpin tangan. Terima kasih byk2 kepada rakan-rakan ku & pelanggan online TQVM. Kalo bab x cukup tgn udah ditanya la ngan anak kecik lagi kan. Dalam hati nk cari deler & deler pun dah ada tp x sempat lg nk wat stock byk... alhamdulillah deler dlm PSP & Bertam pun dah ada online pun ada gak... rezeki2 tp x cukup tangan plk & kadang2 terpaksa ambik cuti... untuk mempercepatkan kerja aku buat oder aku dah oder mesin untuk potong kain fielt aku ni. So kerja aku lebih pantas & customer aku pun dgn gumbiranya dapat cepat oder mereka... tapi tapi tapiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii semua tu duit woooooooooooooo.... aku dah oder mesin ni Big Shot Machine

harga Machine RM489.90 x termasuk alatan lain
so aku kena beli mata dia untuk potong craft aku kalo x beli mata dia aku nk potong pakai mata apa! x kan nk potong pakai mata aku kot.... ini mata dia
Creatopia Shapez Die By Spellbinders-Flower RM89.90
satu corak ada 3 saiz...

Sizzix Bigz BIGkick/Big Shot Die-Circles RM89.90
yang ni sample hasil yang telah dipotong
+postage
-Disc
TOTAL: RM690.00


FUH!!! Walaupun aku x berlari tp basah gak la ketiak aku ni nk bayar....
dengan relahatinya aku dah oder n bayar 50% dah... next month oder sampai...
apa leh kata
tunggu & lihat je laaaa...

Mudah-mudahan Allah swt murahkan rezeki aku sekeluarga demi mencari rezeki yang halal sebagai pendapatan sampingan aku amiiinnnn...




6 comments:

haslinda hassan said...

hahaha...tahniah kawanku, aku suka tgk kwn2 berjaya dlm business, aku akan sokong hg dr blkg... apapun org Melayu kena berjaya...gud luck dear!!!

haslinda hassan said...

sukanya aku tgk member aku ni berjaya dlm business, coz aku suka berbusiness...hahahha..apapun gud luck dear!!!..aku akan sokong hg dr blkg, moga hg success dlm business hg lagik...

Astika: said...

Thanks Linda... terima kasih banyak-banyak linda amin amin aminnnn... aku pun mendoakan kejayaan business hang jgk... semoga Allah swt murahkan rezeki kita ek...

* TIYA * said...

Kat dealer mana u beli big shot tu?
Murah gak la coz dealer lain ada yang sampai RM600!

Astika: said...

I beli online dalam Facebook cuba cari nama Lazy Bee mcm2 ada....

Unknown said...

Saya pon nk mesin ni...senangnyee :-)

get this widget here

Adik Emron

Lilypie Breastfeeding tickers

Ezqel

Lilypie Fourth Birthday tickers

Emron

Lilypie Second Birthday tickers