Followers

Wednesday, September 21, 2011

Aku & hubby FENING!!!

FENING What!!!!.... pasal nk sambut baby baru ni perkara yg paling pening & paling lambat nk settle adalah mencari nama baby..... waduh2! udah 8bln lebih ni 1 nama pun belum berkenan lagi... kalo nama abg longnye kebetulan terjumpa dlm buku sejarah Islam kan senang lagu tu campur2 jadilah Muhammad Ezqel Eskandar bin Arif Fadillah.. ha!! hambik ko panjang gile.... t pepe borang kalo nk isi byk2 borang secara manual ummienye dh angkat bendera putih yeeee lalalalala.... yg lain alhamdulillh dah siap pack baju bby & ummie dll... x mo pikir pasal kesakitan bersalin t aku jadi tekanan jiwa... masa bby first tu pun mau mengelupor aku mcm kena histeria... no 2 ni plk kita tgk je nanti...

Bersalin kat mana???? KPJ lagi??? no no nooo.... aku pilih spital BM ja (setakat ini sblm aku n hubby ubah fikiran) x yah la nk mahal2 membazir je... beranak sakit sama ja. Jimat pun jimat. lagi pun kena time aku service di KPJ amat mendukacitakan tp aku bukan salahkan Dr. Ramesh yg cool tu tp misi2 yg x besh tu... hope di BM ok daripada aku p Sbrg Jaya kan kan kannnn....

baby boy ke gurl???? haaaa soklan yg letih nk aku jawab.... tunggu je lah kita tggok t penggumuman aku di Blog & FB yeee...

K nk blk dah Abang Long Ezqel yang semakin manja itu sedang menanti kepulanggan ummie nye... daaaaaa..........

No comments:

get this widget here

Adik Emron

Lilypie Breastfeeding tickers

Ezqel

Lilypie Fourth Birthday tickers

Emron

Lilypie Second Birthday tickers