Followers

Monday, September 5, 2011

8 BULAN

8 BULAN??? bulan apa? bulan Ramadhan? Syawal atau bulan Ogos?.... emmm.. no.. no... nooo... sebenarnya aku......
Rasa berdebar mcm first baby pun ada gak arrrrghhh!! x mo pikir x mo pikir tambahan plk time nk beranak tu.. time tu aku dh mcm org kena rasuk dah seb baik KPJ kalo spital Gonv mau kena tengking, silap2 kena 1 das lempang padahal baby 2.6kg ja... tp alhamdulillah aku ni mudah bersalin moga2 no 2 ni pun sama semoga Allah swt permudahkan aku & adik Aqeel...
Ngandong second baby ni ada perbezaan sikit ngan first bby.. baby dlm perut lg lasak kalo nk banding abgnya ye la kan perut dah longgar kan senang la nk berkung fu...  kengkadang terkejut aku dibuatnya hehe...  harap2 senang nk kempis lk nanti aku akan all out okey... kate je la buat t blm tentu lalala... alhamdulillah aku x ada alahan cuma cpt letih ja alaaa bise laaa kan sape2 yg ngandong sure letih.. ngandong kali ni x byk karenah ngidam itu ini bagus kan kalo Aqeel dulu nak makan western jeee abis $$$ melayang2.... seb baik ngandong kali ni x byk karenah sampai tahap nk cari makanan ulam2 atau menu ala2 kampung je bagus2.. Alamak! esok nk kena chekup ngan misi di kg pertama aku dah lama x catat pergerakan bby neh! malas & lupa bukan salah aku pun dah perasaan tu datang sendiri kan... ok2 sblm aku terlupa lg baik aku wat skrg kang x pasal misi tgk kosong je kotak2 tu t kena 'pot pet pot pet' k daaaa.........

No comments:

get this widget here

Adik Emron

Lilypie Breastfeeding tickers

Ezqel

Lilypie Fourth Birthday tickers

Emron

Lilypie Second Birthday tickers