Followers

Monday, June 6, 2011

Kecewa yg amat + Marah = Bad Mood Today

Yaaaaa seperti tajuk yang tertera kat atas aku mmg KECEWA + MARAH= BAD MOOD.. formular baru dari aku...

Aku ni mmg teruja nk scane dah niiiii......... sbb Khamis ni bk berangkat dah ke Bandung + Jakarta. Kalo tau awal jantina my baby blh aku shopping dgn mengilanya.... tp tp & tapiiiiiiiiiii.......... ishk! dah 3 kali cubaan aku nk scane gagal... kali pertama aku nk scane besa2 je di Farhana baik punya tunggu Dr bila sampai giliran Dr tu kata Dr Farhana cuti then dia x blh scnae mana la aku tau tu bukan Dr. Farhana aku x kenal daaaa... then petang tu terus p klinik Singapore dgr cite kat situ bagus dgr org kata la p la cari klinik tu padahal aku sendiri x tau kat mana klinik tu.... pusing punya pusing celah flat aku & hubby x jumpa klinik tu daaaa elok nk blk br jumpa tp dh tawaq hati dah sbb hubby kata napa x p scane 3D kat KS1.. pastu kami terus nk p KS1 elok je on the way x jadi plk sbb dah nk maghrib dah so hari tu terbatal hajat nk scane keciwa sungguh telan je la....



Kali ke 2 berikutnya hari Sabtu lps.... aku x mo dah p klinik Singapore & Farhana.. aku nk teru p KS1 sbb situ conform ada 3D. Sampai sana p d kaunter tingkat 1 dia kata 3D x dak tp ada 4D wah! teruja aku tapi tapi tapiiiiiiiiiiiii klinik tutup sbb public holiday (hari Agong) kalo KS1 tutup sah sah lah tmpt lain pun tutup kecewa lagiiiiiiiiiiiiiiiiiiii...............

Hari ni plk hubby janji nk bw p scane 4D lagi sekali kul 12.30 p KS1 sampai ja sana tutup plk dahhhh... bukak blk kul 2.30pm hati aku dah mula sakit daaaaah.... then hubby suruh aku call klinik Dr. Ramesh KPJ tanya price RM175 (scane+DVD, no pic) murah sikit la dr KS1 (RM180) tapi tapi tapiiiiiiiiiiiiiiiiiiii Dr. Ramesh ada operation plk daaaaaahhhhh!!!!! hati aku makin sakit.... then call klinik Dr. Fauziah KPJ yg aku x berapa nk gemar tu bila pikir blk ala nk scane je pun bukan nk beranak, bila call mereka kata RM150 (no video no pic) emmm ok lah pergi jgk lah sbb dah nak scane sgt2 dah kan... sampai2 terus ambik timbang & tekanan darah tetiba tergerak hati nk tanya misi tu sekali lagi berapa total scane 4D dia kata RM150 aku pun lega lah tetiba tambah lagi RM100++ consultation... jadinya TOTAL RM200++ waaaaaa............. gile ke hape... x nak lah aku bagi buta2 RM200++ scane mcm tu je kalo RM150 blh gagah lagi... dgn muka terkulat2 aku mintak blk buku merah aku n kata x jadi.. malu sekejap.... aku kecewa lagiiiiiiiiiiiiiiii... rasa nak nangesss huwaaaaaaaaaaaaaaaa.......................


Aku mintak hubby hantar aku blk umh mama sbb nk bawa keta sendiri masuk blk keja... sampai kampus cari parking x dak plk daaaahhh!!! pusing punya pusing full parkingggg!!! hanginnnn... dah la panas menyucuk plk tu x termasuk lagi panas hati aku.. last2 aku parking tempat bos yg teduh itew tp kena berjalan beratus-ratus meter arrrr lain kali tolong buat parking VVIP untuk aku k, mau depan loading bay punya senak kepala aku neh! (ayat x boleh belah... ko sape mintak bagai x sedar diri ) sampai je opis aku p rak surat dapat plk dah surat tunjuk sebab lewat dtg keja plkkkkkkkkkkkkkkk............ sekian story aku untuk hari ini x blh nk taip byk2 rasa nk meletup dah ni... wassalam.....

Myb ada hikmah di sebalik kejadian...
Allah menguji kita kerana dia hendak melihat sejauh mana kesabaran kita...
Sebagai hambanya kita harus redha dgn segala dugaan dan rintangan yg dilalui...

1 comment:

ziana said...

Banyakkan bersabar dikkk..ada hikmah disebaliknyer..nanti terbawak anak dalam perut perangainyer

get this widget here

Adik Emron

Lilypie Breastfeeding tickers

Ezqel

Lilypie Fourth Birthday tickers

Emron

Lilypie Second Birthday tickers