Followers

Monday, February 7, 2011

High Heel Shoes

Yaaaaa........... aku suke kasut tumit tinggi.. i loikeee....   mase zaman solo dulu mmg aku antara gadis kegilaan kasut bertumit tinggi.... walaupun org x nampak seksi tapi bila pakai kasut tinnggi bertumit halus terus nampak seksi eeuuuuww..... paling suka pakai bila kebaya sendat piiieeeeweeeetttt!!!!
  Pling tinggi rekod aku pakai 4inci jeee x tergamak aku nk pakai 5-6incin.... gile ke hape... mmg la org len leh pakai tp aku x blh x nk la aku tercium jln tar nanti... tp skrg byk High Heel Shoes aku dah berhabuk & ada yg aku sedekah je kat org.... sejak mengandung lg aku dah stop pakai High Heel Shoes, hubby suruh stop pakai demi kesihatan & keselamatan isterinya terchenta.... muuuaahhh!!! lop u lah laling....

Minggu lepas setelah perasmian kampus blk pulau aku mengalami sakit yang teramat di bahagian pinggang belakang... kejadian tu start jadi masa aku susun gelas VIP untuk d bawa blk bila bangun je terus rasa mcm renjatan d pingang.. x blh nk jalan time tu aku ngan anak je ada d blk press conference. nasib baik baby asyik leka dok main belon.. aku terpaksa berdiri jugak berjalan sambil memegang kerusi terus hp coll hubby yg sedang menunggu di G floor. Plan hari tu nk jln2 cuci mata di Q-bay, lepak tepi pantai dll.... tp terus blk sbb x tahan sakit. sampai rumh je tdo terus ngan baby. Bila terjaga je dr tdo pingang masih sakit x boleh nk duduk lama.. solat pun buat syarat yg paing mudah... aku ape lagi nangis arrr mcm budak2 tp nasib baik hubby ada d samping banyak membantu dlm segala hal... nak urut x berani takut tersilap urut....
kalo uols nampak aku maksih pakai kasut bertumit tinggi itu bermakna aku mengalami sindrom gagal mengawal perasaan & x makan saman.... Abissss... apa akan jadi pada kasut BONIA ku yg di hadiakan oleh hubby masa wat hantaran itu???? RM500 woooo.... rugi2... x pe x pe... aku akan pakai gak tp jarang-jarang.... baca betoi2 betoiii JARANGGG JARANGGGG.... so kasut apa sesuai untuk aku buat masa sekarang ni?????

inilah jawapannya.................

adakah selipar ini bergaya & seksi???? jawapannya tidaaakkkkkkkkkk!!!!!!!!! haruskah aku pakai selipar ini???? jawapannya tidaaakkkkkkkkkkkkk!!!!!!!!!!!!! ok fine aku akan pakai bile aku masuk toilet ok... aku terpaksa cari selipar @ kasut yg rata... yg bertumit maksimum 1incin huwaaaaaaaaaaa............


sekian utnuk laporan hari ini (Isnin, 7 Jan 2011)

No comments:

get this widget here

Adik Emron

Lilypie Breastfeeding tickers

Ezqel

Lilypie Fourth Birthday tickers

Emron

Lilypie Second Birthday tickers