Followers

Monday, February 14, 2011

Hari ni last keja....

Oppsssttt!!! jgn salah faham... hari ni aku mmg last keja tp bukan letak jawatan tau... no no nooooo.... jgn wat cite kang gegar kampusss..... owhh!!! perasannyeee nyaah... hari ni last keja untuk minggu ni.. yahooo.... sah2 malas nk p keja tp duit nak.... citt!! pooodaahhh!!! thanks boss kerana terlalu baik mengapprovekan sy punye cutiiii.... aku nk p holidayyyyy yeeeehhaaa!!! raya cina baru2 ni x blh nk p bercuti arrrr... semua hotel & resort full... public holiday ni sah2 la harga lg mahal kan... x nak ahhh...


Ke mana aku n family nk pegi?  uolls lihat Daisypath aku mesti dah tau kan kan kan.... Aku nk pegi Swiss Garden Resort & SPA, Kuantan... ni kali ke 2 kami ke situ... bes bangat di situ nantikan gambar yg akan aku upload ek.... k doakan aku sekeluarga pergi dan pulang yeeee...... k daaaaaa........... lalalalalala....

No comments:

get this widget here

Adik Emron

Lilypie Breastfeeding tickers

Ezqel

Lilypie Fourth Birthday tickers

Emron

Lilypie Second Birthday tickers