Followers

Tuesday, January 18, 2011

Isshhhhh!!!!! ape niiiiiiiiiii!!!!!!!!!!!!!!!


Adoiiiiiiii!!!!! ape niiiiiii!!!!!!

Dah sekian lama aku menempek caunter ni dlm blog aku dan jumlah kunjungan mencecah 4 angka tiba2 dia kembali ke no 1 plk.... APE NIIII!!!!!!!!!!!!!! sapa mau jawab sila jawab lekas aku nk marah niiii...... huh! walaupun hanya disebabkan kaunter itew.... haiiiiiiiyak!!!! dush! dush! kedebaaabooommm!!!!! aku x puas lagi.... ni last dari aku paaannngggg!!! Fuh!!! (sambil kesat peluh) entah ape ape arrrr benci aku.....






























******************







































?????????
























tengah wat pe tu?????????





































helllooooooooooooo...............





























aku sedang mententramkan jiwa. jangan kacau p main jauh-jauh.....


























































Ok kita ambil yg keruh buang yg jernih...
kita mula dari awal yeee......
lalalalalalalalala.................














































banyak la hang punya keruh!!!!! terbalik tu
"buang yang keruh ambil yang jernih"


wabillahhitaufik wahidayah
wassalamualaikum warahmatullah hiwabarokaaatuh!!!






No comments:

get this widget here

Adik Emron

Lilypie Breastfeeding tickers

Ezqel

Lilypie Fourth Birthday tickers

Emron

Lilypie Second Birthday tickers