Followers

Thursday, January 6, 2011

Ada udang d sebalik Mee

Haaa!!! kalo mai di Pulau Mutiara ni  x sah kalo x sebut Nasi Kandaq, Pasemboq, Mee udang, Char Kow Teaw & sekutu dgnnya... dlm byk2 manu kat atas ni Mee udang ja yang aku tau buat dgn jayanya yeeeehaaaa andrey! andrey! tenkiu C.Foo nana... bukan nana tanjung yg ajaq tp nana my bes priend k.... aku bukan nk cita makanan kat penang ni tp aku nk cite Mee Udang Kuala Sepetang bukan sepagi, setengahari atau semalam.

Sambil tarik nafas dalam2 bagai menahan ken***... MAAAeeeeiiiiiiiiiiii!!!!!!!!!!!!!! mee udang yg hang dok layoq kat aku dlm FB tu aku dah jumpaaaAAA!!!!!!!!!!! aku cam tang bentuk kapai tuuuUUU!!!!... sampai ke lubang cacing kerawit aku cari tau!! perrghh!!... begitu sekali... haaa jgn main-main ngan akuuuuUU.... nghe ngeh ngeh......
 Adduuusss!!! keta enter prem plk dah... kena masuk kelas potograpi len neh... ha!!!! tu dia kedai yang aku maksudkan bukan rumah panjang k.....
 Udang mak datokkkk banyak sungguh..... 12 hengget tau... murah ke mahal??? entah aku x penah bayar laki aku ja dok bayar rasanya dah murah dah tu.....  sedap??? emmm nk aku jawab ke? kang keluar ayat pendih kang.... x pe lah x yah jawab lah..... emmmmm ok la aku jawab tp ni bukan aku yg kata tp laki aku yg kata "mee udang sayang sedap lagi" huwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa...... i lop u lah lalingggg.... muuuaaaaahhh!!!! siap h/light yg x tahan tuuu......akibat bangga tahap cipan aku tayang sekali lagi mee udang yg aku buat........
Taaadaaaaaa!!!!!!!!!!! siap ada teloq dan sekutunya lagi tapi udang sekoq je laaaaa.... jimat kos.....
 ni udang ngong-reng.... udang lagi.... hari tu mmg melantak udang jeee... nyum-nyum......
 Oh! darlingku yang terchenta.... terima kasih kerna sudi jaga anaknda demi memberi peluang kepada isterimu ini melantak habis-habisan.......


No comments:

get this widget here

Adik Emron

Lilypie Breastfeeding tickers

Ezqel

Lilypie Fourth Birthday tickers

Emron

Lilypie Second Birthday tickers