Followers

Tuesday, March 16, 2010

Weekend kena keja (Ekspo Selangkah ke UiTM)

Pada 13 & 13 Mac 2010 lps aku kena keja daaaa..... sebagai kakitangan Unit Korporat aku harus menghadirkan diri pada dua2 hari tu. Hari pertama dl Alma. Nasib baik org x berapa nk ramai myb susah nk parking kot. Hari ke dua di Dewan Milineum Kepala Batas di sana ramai gila sampai nk pitam aku... macam semut. Kalo u all nk tau mcm semut tu mcm mana layan gambo2 kat bawah ni.... sblm tu aku nk maklum kat u all yang bukan org UiTM laaaa... di UiTM Pulau Pinang ada 6 fakuti iaitu:

Fakulti Kejuruteraan Awam
Fakulti Kejuruteraan Elektrik
Fakulti Kejuruteraan Mekanikal
Fakulti Kejuruteraan Kimia
 Fakulti Pengurusan Hotel & Pelancongan
Fakulti Farmasi
 
  
ramai sgt sampai x cukup tangan seb baik kaki aku ni x leh wat keja kalo x ngan kaki-kaki sama naik.... tidak mengapa UiTM dihatku cheewaaah!
 

 Kesyiyan my baby pening tgk org ramai sgt kot sampai tertido keletihan huhuhu....

 Kesyiyan juge suamiku terchenta sanggup turun padang menantiku di luar Dewan. Thanks sayang...
 
 Aqeel cute unty Rod pun cute. Dua2 cute.. Thanks unty coz sudi bawa Aqeel pusing2 di tapak ekspo.

 
 Ceh! bukan nampak ape pun... aku ingat blh teropong hehehe...
malu bertanya sesat jalan... tu cekgunye berbaju putih kat belakang tuuu...


No comments:

get this widget here

Adik Emron

Lilypie Breastfeeding tickers

Ezqel

Lilypie Fourth Birthday tickers

Emron

Lilypie Second Birthday tickers