Followers

Monday, March 22, 2010

Cucunda Pn.Rogayah

Setiap kali mmy & ddy nk p keja Aqeel akan ditinggalkan bersama nendanye... hatiku tidak gundah gulana dan dapat menjalankan tugas dgn tenteram apabila mengenagkan anakndaku ditinggalkan bersama nendanya.. wah! sastera gitu... aku takut ah! bila dgr cite mcm2 yg mengerikan aku tp kalo tiada pilihan andai aku berjauhan dgn mamaku sure pada pengasuh @ taska juga yg akan aku tuju. 

Aku x boleh tgk lama2 muka aqeel dlm gambar niiii!!!.. why??? lagi mau tanya ka... gerammmmm arrrr!!!! cium Aqeel x pernah puas rasa x mo angkat ja idung aku ni dr pipi dia kang x leh nyawa lak aku... nk pelok pun takut terpelok kuat oleh itu bantal pelok @ ddy die jd mangsa tuk aku lps kan geram hahaha..... sindrom apekah yang melanda aku pun aku x tau ishk!3.....
get this widget here

Adik Emron

Lilypie Breastfeeding tickers

Ezqel

Lilypie Fourth Birthday tickers

Emron

Lilypie Second Birthday tickers