Followers

Thursday, October 28, 2010

Manila, Filipina.

Pagi tadi aku, baby Aqeel & mama hantar my laling ke airport. Hari ni laling kena berlepas ke Filipina seb baik 4 ari jek tapi skrg ni aku dah windu my bantal mushuk huwaaaa..... First, aku n baby Aqeel ada plan nk ikut sekali tapi oleh kerana di situ tiada tempat yg menarik n beberapa faktor lain niat tersebut telah aku padam dengan pemadam getah atas meja neh. Wah! macam mana tuh! hahaha aku pun x tau mcm mana..... Di mata aku sepertimana aku lihat d ternet & dengar dari sumber2 yang boleh di percayaai di situ tempatnya agak kotor, suka pau pelancong & kurang 'savety'. Rasa sia2 tiket flaight pegi blk dekat 2k melayang mcm tu je p sane terperap jek dlm hotel kan kan nenek kan.....

Pagi yg agak hiba ini aku & Baby Aqeel telah melambai2 Selamat Jalan kepada lalingku/ayah Aqeel yg terchenta.... kucupan bertalu antara ayah, ummie & baby aqeel lantak lah org nk tgk pun  peduli apa haku janji halal lalalalala....... seb baik baby Aqeel belum mengerti kalo x sure dia nangis nk ikut... alih2 aku pun akan turut nangis nk ikut (ambik kesempatan) ngeh ngeh ngeh.....  

Bye-bye sayang...... jaga diri baik2 tau.... ayang & anak menantimu di sini... jangan nakal-nakal yeee ummie tahu ayah x nakal cuma nakal ngan ummie jek ngheee...... 

SEMOGA ALLAH S.W.T MEMELIHARA SUAMIKU DI SEPANJANG PERJALANANNYA & TERPELIHARA DARI SEBARANG PERKARA YANG TIDAK DIINGGINI. AMIIINN.....

No comments:

get this widget here

Adik Emron

Lilypie Breastfeeding tickers

Ezqel

Lilypie Fourth Birthday tickers

Emron

Lilypie Second Birthday tickers