Followers

Friday, September 3, 2010

E-Blog Card sebagai penganti diriku...

Kepada pembaca setia blogku & sesiapa sahaja yang menyingah ke Coretan Ummie Eqen ni, saya ingin mengucapka Selamat Hari Raya Aidilfitri. Mohon maaf andai sekiranya coretan saya di dalam blog ini ada menguris hari sesiapa. Mohon ammpun yeee....

Kepada kaum ibu bapa selamat mengkolek duit raya anak termasuk Ummie Aqeel hehe..... kepada yang akan pulang ke kampung selamat jalan & berhati2 di jalan raya. Kadang2 kita ni sudah cukup berhati2 tapi org lain yg cuai oleh itu bertawakal je lah..... sebelum bertolak bace ape2 yang patut minta kalian dilindungi ole-Nya... jgn p baca jampi serapah plk..... kang cetan berderet ikut kat belakang hahaha.... astaghfirullahhalaziimm.... hehe saje gurau2...

Aku plk beraya di umh jek... dua2 keluarga aku blk kg huhuhu... mak & ayah mertua blk Bandung manakala mak aku blk Thailand huwaaaa... seb baik ada familiku terchenta.. dapat beraya ngan hubby & baby ku yg chomel... alhamdulillah...

No comments:

get this widget here

Adik Emron

Lilypie Breastfeeding tickers

Ezqel

Lilypie Fourth Birthday tickers

Emron

Lilypie Second Birthday tickers