Followers

Monday, June 14, 2010

Duqiyan

Wah! dah lama aku x story mory dlm blog ni tiba2 muncul cita pasai buah duqiyan.... byk cerita tp aku x sempat nk hupdate... kali ni kite ceritakan pasai duqiyan nooooo.... aku ni hantu dugiyan... tp bukan hantu yg dok bergayut kat pokok durian tu ok.. tu hantu iblis, jin & seangkatanya... yang aku ni specess lain... sebut ja buah duqiyan air liur aku nk meleleh... tp bukan air luir basi yeeee yang tu kategori lain. Tapi alhamdulillah setakat ni semua bantal ku masih wangi. Tiada lagi peta Afrika Selatan.

Berbalik bab duqiyan, perghh! mmg sedap... nikmatnya x terkata baunya membuatkan aku x tenteram jiwa. Sbb durian lah aku terberanak awai hehehe... Sori ye 'nak' petang tu mummy belasah berulas2 tanpa mengendahkan amaran daddy.... selang beberapa minit air kentumban pecah.... cian Aqeel sure kepanasan di dalam tu... sbb tu dia nk kuar awal tu ngheee.... sbb duqiyan juga membuat aku demam huhuhu.... tu cite dulu... skrg ni musim duqiyan dah kembali.... aku sempat melantak beberapa ulas duqiyan balik pulau & kulim tp x puas beb!... isinya sungguh enak dan bewarna keemasan mcm emas kt kedai Anwar tu kikikiki sekali gup emmmm...yum-yum.... bab mengupas durian serah kat aku... teror beb!....
Sapa nak angkat tangan!!!!! 1,2,3,4,5,6...... ok p beli sendiri kah kah kah kah......
baru sebijik telah selamat dikorbankan....
hubby berusaha keras agar mummy berjaya mengambil gambar yg terbaik tp gambo x menarik pun huhuhuhu...
Agak2 u all terliur x.....
kalo x terliur JANGAN TENGOK... geeeeerrrrrrhhhh... (muka x puas hati)


 

No comments:

get this widget here

Adik Emron

Lilypie Breastfeeding tickers

Ezqel

Lilypie Fourth Birthday tickers

Emron

Lilypie Second Birthday tickers